כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
האחות מבני ברק סייעה

"לא תקבלי שקל": הנהג דרס למוות ואיים על אשתו שתשקר

כתב אישום הוגש היום נגד מנצור קטלן, בן 41, תושב גבעת שמואל בגין גרימת מוות ברשלנות, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה בנסיבות מחמירות והשמדת ראייה. אחותו תושבת בני ברק - סייעה לו והיא מואשמת בשיבוש מהלכי משפט

"לא תקבלי שקל": הנהג דרס למוות ואיים על אשתו שתשקר
אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מנצור קטלן מגבעת שמואל ואחותו רחל אהרון מבני ברק. מנצור קטלן מואשם בגרימת מוות ברשלנות, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה בנסיבות מחמירות והשמדת ראייה. אהרון מואשמת בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, ביום 17.9.19, יום הבחירות בשעות האחר הצהריים בילו הנאשמים עם בני משפחתם בפארק סמוך לרחוב ראול ולנברג בתל אביב. משסיימו המשפחות את הבילוי עזבו הנאשמים ברכבים נפרדים את הפארק סמוך לשעה 22:15.

לפי החשד, מנצור קטלן, נהג ברכבו ולצידו ישבה אשתו ובמושב האחורי שני ילדיהם הקטינים וקטין נוסף בן משפחה. הנאשם פנה שמאלה למרות שתמרורי הכביש הורו על נהיגה בכיוון ישר בלבד, והתנגש בחזית האופנוע של אייל ויטקובסקי ז"ל. הוא פונה במצב קשה לבית החולים ונפטר כעבור מספר שעות.

מיד לאחר התאונה הגיעה רחל אהרון, אחותו של מנצור קטלן למקום התאונה, טען פי כתב האישום הם הפעילו מסכת לחצים ואיומים על אשתו של מנצור אשר גרמו לה להודות כי היא נהגה ברכב אשר גרם למותו של אייל ויטקובסקי.

בנוסף, הם פעלו להסתרת נוכחותם של שני ילדיהם הקטינים ברכב בעת התאונה על מנת שלא יפלילו את הנאשם כמי שנהג ברכב.  בהמשך, משנודע למנצור על מותו של הפצוע בבית החולים, המשיך לשבש את מהלך חקירת המשטרה בתיק והדיח באמצעי לחץ ואיומים את אשתו, להמשיך ולדבוק בגרסתה השקרית כי היא נהגה ברכב בזמן התאונה.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים הוגש בדצמבר 2019 כתב אישום נגד אשתו של מנצור לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב, המייחס לה עבירת גרם מוות ברשלנות בגין גרימת מותו של המנוח.

גם לאחר הגשת כתב האישום נגד האישה, המשיך מנצור במשך מספר חודשים לאיים על אשתו, שלא תחזור בה מגרסתה השקרית ואף ניפץ את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה אשר הכיל ראיות מפלילות כנגדו.

במהלך חודשים אוקטובר 2019 ועד מחצית ינואר 2020, מנצור הפעיל על פי החשד בצוותא עם יתר בני משפחתו, מסכת של איומים קללות ולחצים, על אשתו לבל תעז לחזור בה מגרסתה הכוזבת שמסרה בחקירת המשטרה, כי נהגה ברכב בעת התאונה.

בנוסף, עולה מכתב האישום, כי מנצור איים על אשתו במידה ותחזור בה מהודאתה ותגיד שהיא לא הנהגת, יתגרש ממה ויעזוב אותה לבדה עם הילדים וכי "לא תקבל ממנו שקל" למזונות.

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד