י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני לא מבין אותו" • האזינו

לאחר שנפגש עם ביבי: הרבי מסאטמר תוקף את גיסו הרבי מויז'ניץ

קרב בין הגיסים: האדמו"ר מהר"א מסאטמר תוקף הבוקר בחריפות מביתו שבארה"ב את גיסו האדמו"ר מויז'ניץ חבר המועצת - לאחר שנפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו בבלפור • "הוא הלך לבית של ראש הכופרים שמפיץ את כוחי ועוצם ידי ואין לו דרך ארץ ויראת כבוד לקב"ה"

לאחר שנפגש עם ביבי: הרבי מסאטמר תוקף את גיסו הרבי מויז'ניץ
האדמו"רים מויז'ניץ וסאטמר בימים יפים יותר צילום: ארכיון בחדרי

תגובה מהירה: האדמו"ר מהר"א מסאטמר ששמע על הביקור של גיסו האדמו"ר מויז'ניץ בבית ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא בכאב רב ב'לחיים' טיש שערך האדמו"ר בביתו הבוקר אחרי תפילת שחרית לרגל היארצייט של הרבי המגיד מטשרנוביל זצ"ל למניין מצומצם ממקורביו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר דיבר בכאב ואמר "אחרי חודשיים של בידוד רחוק מהחסידים ללא עריכות טישים, ללא תפילות ברבים, ללא קבלת קהל, ללא סנדקאות בבידוד בגלל הפחד שלא להיות בבית אחד עם חולה קורונה ולהידבק ח"ו הוא הלך לבית של ראש הכופרים שמפיץ את כוחי ועוצם ידי ואין לו שום דרך ארץ ויראת הכבוד לקב"ה עם חלאים רוחניים והוא לא פחד לשהות בבית יחד עמו הוא עלול להידבק ח"ו?. 

הפגישה שהרתיחה. הרבי מויז'ניץ עם ראש הממשלה במעונו. צילום: קול ברמה

"אני לא מבין אותו", אמר האדמו"ר מסאטמר בכאב רב - על גיסו האדמו"ר מויז'ניץ היום הוא היארצייט של זקננו מטשרנוביל זצ"ל שכידוע "טשרנו" ברוסית פירושו שחור, "בילא" פירושו לבן חייבים לדעת להפריד בין שחור ללבן ואסור לערבב בינהם".

חסידי סאטמר מספרים כי מאתמול בערב אחרי שהרבי מסאטמר שמע על הפגישה הרב'ה שנמצא בביתו בקרית יואל לא מוצא מנוחה לנפשו "עד היכן הידרדרו ההולכים לבחירות ומשתתפים בממשלה" אמר הרבי.

גורמים בכירים בויז'ניץ אומרים בתגובה ל'בחדרי חרדים': "הרבי מסאטמר כנראה לא מכיר את גיסו מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, הרבי יהיה מוכן לשלם לו כרטיס טיסה, לתת לו את בית המדרש הגדול ושיגיד דברי מחאה נגדו. הרבי שלנו שעושה מהלך בעבודת השי"ת אינו חס על כבודו מאומה. ואינו חושב מה יאמרו הבריות".

כזכור, אתמול (רביעי) חשף העיתונאי ישראל כהן על הפגישה ההיסטורית בבלפור שנשמרה בסודיות מוחלטת, לשם הגיע הרבי מחצור הגלילית והיא התנהלה בארבע עיניים למעלה מ-45 דקות.

הגיסים האדמו"רים מויז'ניץ וסאטמר בריקוד. צילום: שוקי לרר

הרבי מויז'ניץ הרבי מסאטמר ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד