י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לראשונה בתולדות המדינה

משפט נתניהו יוצא לדרך: רה"מ יתייצב באולם 317 לפתיחת משפטו

לראשונה בתולדות המדינה: ראש הממשלה בנימין נתניהו יתייצב היום באולם 317, אולם נשיא בית המשפט המחוזי, לפתיחת משפטו • משפטו של נתניהו צפוי להתחיל בשעה 15:00 והוא ייפתח ע"י ראש ההרכב בבית המשפט המחוזי השופטת רבקה פרידמן-פלדמן • 'בחדרי' עם הפרטים

משפט נתניהו יוצא לדרך: רה"מ יתייצב באולם 317 לפתיחת משפטו
נתניהו צילום: אלכס קולומויסקי

לאחר אין ספור דיונים, חקירות, הכחשות, הדלפות והתנגחויות, ולאחר שהבטיח לציבור כי, "לא יהיה כלום כי אין כלום", רגע האמת מגיע: ראש הממשלה בנימין נתניהו יתייצב היום (ראשון) באולם 317, אולם נשיא בית המשפט המחוזי, לפתיחת משפטו.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, משפטו של נתניהו צפוי להתחיל בשעה 15:00 והוא ייפתח ע"י ראש ההרכב בבית המשפט המחוזי השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, שהספיקה להרשיע את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. לצדה ישבו השופטים עודד שחם ומשה בר-עם.

הדיון צפוי להיות קצר: במהלכו השופטים יבדקו רק האם כל נאשם מבין את תוכן כתב האישום. לאחר הקראת כתב האישום יקבעו הצדדים את התאריכים לדיון בטענות מקדמיות והגשת מענה כתב האישום בחודשים הקרובים.

יצוין כי ברוב התיקים הפליליים מקובל לקבוע את הדיון בטענות המקדמיות בתוך חודש-חודשיים ולהקצות חודשיים-שלושה להגשת מענה לכתב האישום. לבקשת סניגורי נתניהו, חומרי החקירה לא הועברו לידי ההגנה עד לאחר הבחירות במארס 2020.

 

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד