י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"דרייפוס 2020"

מאות מתומכי נתניהו מחוץ לבית המשפט

לקראת פתיחת משפטו של ראש הממשלה נתניהו שצפוי להיות בשעה 15:00, מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים נמצאים מאות מתומכיו • "כבוד בית המשפט, נתניהו לא לבד"

מאות מתומכי נתניהו מחוץ לבית המשפט
הפגנת תמיכה בנתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בפעם הראשונה היום בתולדות המדינה יישב ראש ממשלה מכהן על ספסל הנאשמים, מה שמלהיט את הרוחות בישראל כשחלקם מצדדים בעד נתניהו וחלקם נגדו, וכך, לקראת פתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מפגינים היום (ראשון) מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים מאה מתומכיו, המפגינים קוראים קריאות בעד נתניהו.

חלק מהמפגינים מחזיקים בשלטים הקוראים "כבוד בית המשפט, נתניהו לא לבד", "משפט דרייפוס 2020" ותמונה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט עם הכיתוב "אבות השחיתות לחקירה מיד" כשהמפגינים קוראים להתפטרותו של מנדלבליט.

במקביל, שרים וח"כים מהליכוד הודיעו כי יתמכו בנתניהו ואף יגיעו לבית המשפט כדי לתמוך בו בין השרים שהודיעו על כך הם, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, שרת התחבורה מירי רגב, השר צחי הנגבי, ח"כ שלמה קרעי ונוספים.

היום כאמור, בשעה 15:00, נתניהו צפוי להתייצב באולם 317 בבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון הקראת כתב האישום נגדו, נתניהו מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים במסגרת שלושה.

משפטו של בנימין נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד