י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משפט נתניהו

מיקי זוהר: ברור לכולם שמנדלבליט הלך באופן עיוור אחרי שי ניצן

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, תקף את היועץ המשפטי בראיון בגלי צה"ל ואמר: "ברור לכולם שמנדלבליט הלך באופן עיוור אחרי שי ניצן שהמציא את עבירת השוחד במיוחד לראש הממשלה" • בראיון נוסף אמר זוהר: "כולנו, אנשי הימין, עומדים למשפט" • כך מסמנים בליכוד את ניצן

מיקי זוהר: ברור לכולם שמנדלבליט הלך באופן עיוור אחרי שי ניצן
מיקי זוהר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, תקף את היועץ המשפטי בראיון בגלי צה"ל ואמר: "ברור לכולם שמנדלבליט הלך באופן עיוור אחרי שי ניצן שהמציא את עבירת השוחד במיוחד לראש הממשלה".

עוד אמר זוהר: "טוב יהיה שכחול לבן יכבדו אותנו בשעה הזו. אין לנו עניין להתווכח איתם בסוגיות שאנחנו לא מסכימים".

נראה כי בליכוד סימנו את שי ניצן. דבריו של זוהר מצטרפים לדברים שאמר אמש בראיון לכאן ב'. "האם יש דוגמה נוספת, שסיקור חיובי יכול להוות עבירת שוחד? זה קרה באיזו שהיא דמוקרטיה בעולם כולו? זה קרה במדינת ישראל אי פעם? ברור שלא, שי ניצן המציא את העבירה הזו עבור ראש הממשלה".

הוא קרא למנדלבליט לחשוף בפני הציבור את ההקלטות הקשורות בפרשה: "תראה לנו שאתה זך, נקי וטהור. כרגע הציבור מאבד את האמון שלו גם ביועץ המשפטי וגם בפרקליטות".

"כולנו, אנשי הימין, עומדים למשפט", הצהיר זוהר. "נתניהו מביא לנו את השלטון, הוא שעוזר לנו לנצח בכל פעם את הבחירות. הימין נשאר בשלטון הרבה בזכות העשייה המדהימה של נתניהו כראש ממשלה, ובשמאל הגיעו למסקנה אחת – שאם ינטרלו את נתניהו, הם יוכלו לחזור להגה השלטון".

"הדבר הזה התחיל בשמאל, יחד עם התקשורת, התגלגל למשטרה ולפרקליטות. היום אני מקווה וסומך את ידיי על בית המשפט, שיוציא את הצדק לאור. אם בית המשפט יזכה את נתניהו, האמון של הציבור בבית המשפט יגיע למקסימום", סיכם זוהר את דבריו.

מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד