י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חצה את כל הקווים

ליברמן על נאום נתניהו: "מוביל למלחמת אזרחים"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס לנאום שנשא בנימין נתניהו בפתח משפטו, ותקף אותו בחריפות: "ראש הממשלה חצה את כל הקווים. הוא רק מסית ומשסה את העם"

ליברמן על נאום נתניהו: "מוביל למלחמת אזרחים"
ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן התראיין הבוקר (שלישי) ברשת ב' ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כל ההצגה - דבר מבהיל. נתניהו מוכן לגרור את ישראל למלחמת אזרחים". את הדברים אמר על רקע הביקורת החריפה של נתניהו נגד מערכת אכיפת החוק ביום פתיחת משפטו ביום ראשון.

בריאיון לאריה גולן בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב אמר ליברמן כי, "לא היה שום דבר בנאומו של נתניהו חוץ משיסוי והסתה. הוא אומר דבר אחד ועושה בדיוק ההפך. אני מאחל לנתניהו לצאת זכאי אבל מה שצורם זה שהוא משסה בעם, במקום לפעול לאחדות".

כזכור, לפני פתיחת משפטו אמר נתניהו, "מה שקורה זה ניסיון לסכל את רצון העם, ניסיון להפיל אותי ואת מחנה הימין", נתניהו דרש בהצהרתו לחשוף את המסמך ששלח משרד המשפטים למבקר המדינה לפני שלוש שנים ובו נקבע שלא נפל רבב בהחלטותיו בנושא המרכזי של כתב האישום. בנוסף תהה נתניהו האם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט להגיש נגדו כתב אישום בשל קלטות סודיות נגדו.

ליברמן הגיב על דבריו של ראש הממשלה נתניהו נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ואמר כי "אין לראש הממשלה שום קשר לימין. הוא מינה את היועמ"ש ופתאום הוא שמאל?".

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיב בביטול לדברי נתניהו וכתב בהודעה שפורסמה מטעמו: "בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח היום משפטם של ארבעה נאשמים, בהם ראש הממשלה, בפרשות 1000, 2000 ו-4000. התביעה הכללית תנהל את ההליך בתיק זה כמו בכל תיק אחר - באופן מקצועי וענייני ובין כותלי בית המשפט בלבד". הדיון הבא במשפט ראש הממשלה נקבע ל-19 ביולי במעמד נציגי הנאשמים בלבד.

ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד