י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הותר לפרסום

פוענח: תושב בני ברק חשוד ברצח מיכאל מילר

הותר לפרסום: בן 18 מבני ברק חשוד במעורבות ברצח של מיכאל מילר שאירע לפני כחודש בתל אביב • ההערכה: הרצח בוצע על רקע חובות כספיים

פוענח: תושב בני ברק חשוד ברצח מיכאל מילר
אילוסטרציה צילום: unsplash

הותר לפרסום: לאחר כחודש, הצליחה המשטרה לפענח את הרצח המזעזע בו נהרג מיכאל מילר בן ה-26 שנרצח על ידי שני רעולי פנים, אחד מהם תושב העיר בני ברק.

האירוע התרחש לפני כחודש בחדר במלון ברחוב הירקון בתל אביב. מי שחשודים ברצח המזעזע הזה הם תושב בני ברק בן 18, יחד עם תושב גבעת שמואל בשנות העשרים לחייו, שעל פי החשד קשרו ביניהם קשר לרצוח את מילר בעקבות סכסוך קודם על רקע חובות כספיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בנוריאל חג'אני בן ה-24 מגבעת שמואל ויעקב רובין בן ה-18 מבני ברק,

חקירת האירוע הקשה מעלה כי השניים קבעו עם המנוח שיגיעו להתארח בחדר אותו הוא שכר במלון בתל אביב, רכבו על אופנוע מגבעת שמואל לת"א ובהגיעם, המתין להם המנוח בלובי המלון, קידם את פניהם והובילם לחדרו, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

החוקרים הגיעו למסקנה כי עם כניסת החשודים והמנוח לחדר, אחד מהם הורה למנוח להיכנס לחדר האמבטיה, שם ירה בראשו, בעוד שהחשוד השני  שמר בחדר על שני גברים נוספים, ששהו עם המנוח בחדר משעות הלילה ואותם כפתו החשודים באמצעות חבל ,שהביאו עימם מבעוד מועד. דקות ספורות לאחר מכן, נורה המנוח פעם נוספת ונפטר מפצעיו. 

שני החשודים עזבו את המלון, נמלטו מהמקום על האופנוע והעלימו ראיות לאורך מסלול רכיבתם, בעוד ששני הגברים שנותרו בחדר, השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח. 

מהמשטרה נמסר כי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת"א, פתחו בחקירה אינטנסיבית וחכמה, במסגרתה ביצעו פעולות חקירה, שהובילו עד מהרה לבניית מסלול המלטות החשודים ולאיתור ראיות, שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן. בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדויקים במעמקי נחל הירקון ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל. 

פרקליטות מחוז ת"א, תגיש נגד השניים, שנעצרו שלושה ימים לאחר הרצח, כתב אישום ותבקש את מעצרם עד תום ההליכים. 

רצח מיכאל מילר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד