י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סגולת רבי חיים פלאג'י זיע"א במקום המסוגל ביותר

במפעל הש"ס העולמי קוראים לציבור להירתם לטובת המפעל האדיר שגידל כבר אלפי תלמידי חכמים מופלגים בש"ס ובפוסקים

סגולת רבי חיים פלאג'י זיע"א במקום המסוגל ביותר
אברכי מפעל הש"ס צילום: מתוך דף הנחיתה

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א פסק כי "בוודאי שתלמידי חכמים הלומדים תורה מתוך הדחק קודמים להכל" ואף בירך את התורמים למפעל הש"ס בברכה מיוחדת ונדירה "מי שיתמוך במפעל הש"ס יזכה לדעת את הש"ס. מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א בירך את התורמים שיזכו ללמוד ולקיים את התורה מתוך הרחבת הדעת ושלוות הנפש. כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א אמר ש"בכל הדורות ידעו שאי אפשר להיות תלמיד חכם אם לא יודעים ש"ס על בוריו והמסייעים יזכו לסייעתא דשמיא בגשמיות וברוחניות". גם שאר גדולי הרבנים והאדמו"רים קראו להצטרף וליטול חלק במפעל הענק הזה.

גדולי הרבנים תמכו במפעל החשוב • קרדיט תמונות: מתוך דף הנחיתה

להצטרפות לסגולה הנוראה של רבי חיים פלאג'י בערב חג השבועות הכנסו>>>

כעת בערב חג השבועות נקרא הציבור לקיים את הסגולה הנוראה של רבי חיים פלאג'י לחשוכי בנים ולכל הישועות ולתרום בערב שבועות 104 שקלים כמניין פעמיים "בן" ל"מפעל השס העולמי" אשר בכך מקיימים את המצווה המהודרת ביותר,- תמיכה בתלמידי חכמים מופלגים שלומדים תורה מתוך הדחק בענווה מופלגת, ממש כפי לשונו הטהורה של רבי חיים פלאג'י זיע"א בספר מועד לכל חי - סימן ח אות ו': "ערב שבועות יפריש תשעים ואחת פרוטות, וישלים עד שיעור שני פעמים ב"ן, ויתנם לתלמיד חכם עני ועניו, והוא תיקון לעון אדם הראשון, ועון העגל, ולפגם הברית, והוא סגולה לחשוכי בנים, ומקרב הגאולה, עכ"ל.

והרי בתרומה ל"מפעל השס העולמי" בוודאי זוכים לתמוך בתלמיד חכם עני ועניו. ועל כן פסקו גדולי התורה והחסידות שמפעל הש"ס העולמי  שמחזיק כבר 38 שנה אלפי לומדי תורה מתוך הדחק, הוא המקום הראשון בסולם העדיפויות של כספי הצדקה ואף  נהגו כך בעצמם לתרום ל"מפעל השס העולמי" בערב שבועות.

מרן הרב אלישיב זצוק"ל תרם 4000 ש"ח למפעל הש"ס, והרי בלי עין הרע אנחנו רואים את כמות הארגונים שארצנו מבורכת בהם, אבל את הצ'ק של הארבעת אלפים ₪ נתן מרן זצוק"ל רק למפעל הש"ס. הוא ידע איפה שווה להשקיע. תרמו עכשיו ותהיו שותפים בלימוד תורה אמיתי של אלפי תלמידי חכמים מופלגים שלומדים תורה יומם וליל מתוך הדחק, קחו לכם אלפי סניגורים לקראת "ראש השנה של התורה" שימליצו טוב בעדיכם. אל תהססו. הקליקו ותזכו לכל הישועות

להצטרפות לסגולה הנוראה של רבי חיים פלאג'י בערב חג השבועות הכנסו>>>

חג שבועות מפעל הש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד