כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

ערוץ 'פתרונות ביטוח' מציג: ביטוח משכנתא

מהו ביטוח המשכנתא? מה צריך לקחת בחשבון לפני בחירת מסלול הביטוח, ובאילו מקרים מגיעים למצב של הפעלת הביטוח? • טיפים, עצות, מונחים, ותשובות לכל השאלות - במדור 'ביטוח משכנתא'

ערוץ 'פתרונות ביטוח' מציג: ביטוח משכנתא

מעטים מאוד הם האנשים אשר יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה להם ולבני משפחותיהם ללא צורך בלקיחת הלוואה, המכונה משכנתא. המשכנתא היא לרוב ארוכת שנים, התשלומים החודשיים הקבועים מכבידים, ולכן חשוב ביותר, בעת לקיחת משכנתא, לעשות במקביל גם ביטוח משכנתא על כל צרה שלא תבוא במקרה של נזק בלתי הפיך לדירה או לבריאותינו.

ביטוח משכנתא, אותו מחייבים לעשות רוב הגופים הפיננסיים בעת לקיחת משכנתא, מגן עלינו ועל הנכס שלנו, במקרה שהנכס ניזוק, אם ניקלע ח"ו למצב של אובדן כושר עבודה של אחד מבני הזוג או שינוי במצב הבריאותי הגורם לירידה בהכנסות - נוכל להמשיך לעמוד בהחזרי המשכנתא.

במסגרת ערוץ 'פתרונות ביטוח' אנו מעלים מדור מיוחד: "ביטוח דירה ומשכנתא" בו תוכלו לקבל את המידע הנחוץ בנושא הביטוח ועל משכנתא בכלל. המדור עוסק בכל ההיבטים הקשורים בביטוח המשכנתא ומסביר באופן ברור ופשוט אודות כל אחד מסוגי הביטוחים הקיימים - ביטוח חיים וביטוח מבנה.

בנוסף, מספק המדור מידע כללי וטיפים אודות משכנתאות. כמו כן, מציע המדור מילון מונחים, שאלות ותשובות ומגוון כתבות שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם

הנכם מוזמנים להכנס וללמוד כבר עכשיו על ביטוח משכנתא. לכניסה למדור – לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד