י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

חברת FXCM קיבלה היתר עסקא אצל הגרש"א שטרן

FXCM ישראל, מחברות המט"ח המובילות והאמינות בעולם, עם מחזור מסחר של 500 מיליארד דולר עסקאות בחודש, מעניקה הגנה מפני ניגוד אינטרסים בין הברוקר לסוחר. החברה שומרת שבת

הגרש"א שטרן בעת החתימה עם מר מאיר נבעה, מבעלי החברה
הגרש"א שטרן בעת החתימה עם מר מאיר נבעה, מבעלי החברה

במעמד מיוחד בביתו של הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, רב מערב בני ברק וגאב"ד 'שערי הוראה', קיבלה חברת FXCM ישראל היתר עסקא למהדרין על כל פעולותיה בארץ ובעולם. FXCM (אפ אקס סי אם) ישראל היא הנציגה הרשמית של FXCM העולמית, מחברות המט"ח המובילות והאמינות בעולם.

לאחר החתימה על כתב ההיתר עסקא בירך הגרש"א שטרן את מר מאיר נבעה, מבעלי החברה, בברכת הצלחה וסייעתא דשמיא מרובה בפעילות העסקית.

במהלך הביקור ציין הבעלים כי חברת FXCM נוהגת בשקיפות ובאמינות מלאה בפעילותה מול הלקוחות, וכי היא מחויבות חוקית למסגרת הרגולטורית בארה"ב, הנחשבת לקפדנית ביותר. הענקת היתר עסקא ל- FXCM ישראל הינו צעד ראשון בפעילות החברה מול המגזר החרדי, המעוניין בשירותי מט"ח אמינים ומתקדמים, במרווחים נמוכים ביותר ובשקיפות מלאה מול הלקוחות.

חברת FXCM העולמית נהנית מאמון רב מצד לקוחותיה, המונים כיום מעל 125,000 איש, עם מחזור מסחר של 500 מיליארד דולר עסקאות בחודש. החברה נהנית מבסיס כלכלי איתן של 139 מיליון דולר הון עצמי, והיא מפרסמת את המאזנים הרבעוניים במסגרת מדיניות השקיפות בה היא דוגלת. הסוחרים באמצעות FXCM ישראל נהנים מפלטפורמות המסחר המתקדמות והחדשניות בעולם, יחד עם שירות אישי ואמין ותנאים אטרקטיביים ביותר. החברה מציעה ללקוחות עסקאות במרווחים נמוכים ביותר, ומסחר בשיטת 'ללא דסק מסחר', המעניקה הגנה מפני ניגוד אינטרסים בין הברוקר לסוחר, שכן העסקה מתבצעת ישירות מול הבנק, ללא אפשרות למניפולציות ע"י ספקיות המחירים. כל עסקא ב-FXCM מבוצעת בליווי אחד הבנקים או מוסד פיננסי מוביל, המתחרים לספק מחירי קנייה ומכירה אטרקטיביים.

אתר הבית של FXCM ישראל נחשב למוביל ומתקדם ביותר, והוא מעניק לסוחר מגוון כלים חדשניים למסחר מקוון מסביב לשעון. באתר שירות ייחודי של מכללה מקוונת און ליין חינם, עם מערכת שיעורים וכלים למסחר אחראי וחכם בשוק המט"ח העולמי. FXCM ישראל הינה חברה שומרת שבת, ומשרדי החברה, הממוקמים בבית הטקסטיל בתל אביב, מושבתים מפעילות בשבתות וחגי ישראל, כולל שירות הלקוחות ומערכות הייעוץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד