י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

זק"א מרקיע לשחקים: יחידת מתנדבים באל על

הוקמה יחידת מתנדבי זק"א באל-על לפעילות בינלאומית. היחידה, המורכבת מ-40 איש, תשתלב בהערכות אל על לטיפול באירוע משבר תעופתי בארץ ובעולם, ותסייע לאל על באירוע משברי שמצריך טיפול בנפגעים

המתנדבים בהשתלמות
המתנדבים בהשתלמות

במעמד חגיגי שהתקיים במתחם אל על בנתב"ג בהשתתפות שר הדתות, יעקב מרגי, ומנכ"ל אל על, חיים רומנו, הוכרז על הקמת יחידת מתנדבי זק"א באל על. היחידה תשתלב בהערכות אל על לטיפול באירוע משבר תעופתי בארץ ובעולם.

יחידת מתנדבי זק"א באל על הינה יחידה מובחרת של ארבעים איש, מהטובים ומבעלי הניסיון הרב ביותר, שצברו נסיון רב בפעולות חילוץ ובפעילות שטח בארץ ובעולם.

היחידה תסייע לחברת אל על באירוע משברי שמצריך טיפול בנפגעים. מפקד היחידה הינו מתי גולדשטיין, המשמש גם כמפקד היחידה הבינלאומית של זק"א, ומי ששימש כמפקד משלחות זק"א בפיגוע בבית חב"ד במומביי שבהודו ובאסון התרסקות המטוס בבאפולו שבארה"ב. קמב"צ היחידה הוא דובי מייזל, האחראי על אגף מבצעים ביחידה הבינלאומית של זק"א.

ארבעים המתנדבים סיימו השתלמות מקצועית שהתקיימה במתקן ההכשרה של אל-על בנתב"ג. במסגרת ההשתלמות עברו המשתתפים הכשרה בנושאים מגוונים: התפיסה המבצעית של חברת אל-על באירועים מסוג זה, מוכנות לאירוע חירום, נוהל משבר תעופה, ניתוח אירועים ואופי ההשתלבות של מתנדבי זק"א בפעולות גורמי החרום באל על.

בפני משתתפי ההשתלמות הופיעו בעלי תפקידים בכירים באל על המופקדים על ניהול אירועים משבריים ובראשם הסמנכ"ל ראובן וירובניק, רב החברה הרב יוחנן חיות ומנהל קליטה ותעסוקה באל על יעקב כספי, מנכ"ל זק"א ארל'ה צור, הרב יעקב רוז'ה, יו"ר ועד רבני זק"א הירצה על היבטים הלכתיים בתהליכי החילוץ. ההשתלמות נפתחה בדבריםו של יו"ר ארגון זק"א, יהודה משי זהב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד