ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נגיף הקורונה בבריטניה

המשטרה: לא נמצאה הוכחה שהכרטיסנית מתה מיריקה

כשלושה שבועות אחרי הדיווח על כך שכרטיסנית רכבת בבריטניה מתה מהנגיף לאחר שטענה כי אדם זר ירק לעברה וכנראה היה חולה מאומת, משטרת בריטניה שחקרה את המקרה וגם צפתה במצלמות אבטחה, הודיעה כי לא נמצאו הוכחות לטענות

המשטרה: לא נמצאה הוכחה שהכרטיסנית מתה מיריקה
גבר בתחנת רכבת צילום: unsplash

משטרת בריטניה סיימה לחקור את דבר מותה של עובדת הרכבת מנגיף הקורונה, שנטען כי נדבקה לאחר שנוסע חולה מאומת ירק לעברה, ואמרה כי לא תינקט לא נמצאו עדויות לכך שמישהו ירק עליה.

העובדת מתה בחודש שעבר לאחר שנטען על ידה ועל ידי עובד נוסף בתחנת ויקטוריה בלונדון, כי אדם זר ירק עליהם בתחנה.

משטרת המטרופולין תשאלה גבר כבן 57 בקשר לאירוע, אך הודיעה ביום שישי האחרון כי הם לא נוקטים 'בצעד נוסף' מכיוון שהוא נבדק אם הוא נושא את נגיף הקורונה, אך הוא נמצא שלילי. לטענת העובדת, הגבר ירק עליה, וכתוצאה מכך היא נדבקה בנגיף, אך לאחר בדיקה התברר כי אף אחד לא ירק עליה, והגבר שנחשד כי ירק עליה, לא נשא את הנגיף. המשטרה הודיעה כי מצפיה בצילומי מצלמות האבטחה, אף אחד לא ירק על העובדת.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בלי מוג'ינגה, כרטיסנית בתחנות הרכבות של בריטניה, בת 47, מתה בחודש שעבר לאחר שנטען כי גבר השתעל עליה בכוונה. כך מסר איגוד הרכבות בבריטניה לאחר התקרית בתאריך 12/5.

בלי מוג'ינגה עבדה בתחנת הרכבת של תחנת ויקטוריה של לונדון. באחד הימים בחודש שעבר, ניגש אליה ואל עובדת נוספת אדם, והשתעל לעברן וכן ירק לעבר האשה, כך טענה האשה יחד עם עובד נוסף של התחנה, האיש אמר להם שהוא נושא את הנגיף וכי השתעל בכוונה על שניהם. בתוך ימים שתי הנשים חלו ונמצאו חיוביות לנגיף.

מצבה של מוג'ינגה הידרדר בגלל בעיה נשימתית. בהמשך היא נלקחה לבית חולים, שם הייתה מחוברת למכשיר הנשמה - אך לאחר ארבעה עשר יום היא לא שרדה ומתה כתוצאה מהנגיף.

רכבת משטרת בריטניה קורונה יריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד