י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קו חדש על בסיס יומי

החברה ההונגרית תטוס מישראל למדינה הנגועה

קו חדש החל מ-17 ביולי מתל אביב למילאנו שבאיטליה, מדינה שבה מצאו את מותם עשרות אלפי אזרחים שנדבקו בנגיף הקורונה, אמנם חלה האטה בקצב ההדבקה והתמותה, אך הנגיף עדיין חי ובועט בקרבה

החברה ההונגרית תטוס מישראל למדינה הנגועה
pixabay

חברת הלוא קוסט ההנגרית, וויז אייר (Wizz Air), מתכוננת לחזרה לשיגרה והיום הודיעה החברה על קו חדש מתל אביב למילאנו וחזור בתדירות של טיסה יומית, החל מה-17 ביולי. כך דווח בחדשות 12. מדובר בבשורה משמעותית, שכן מילאנו שוכנת באיטליה שנחשבה למוקד התפרצות, שם המגיפה התפשטה בצורה מסחררת וגרמה לאבדן חיים כבד במיוחד.

הפעלת הקו החדש מגיעה לאחר שבחברה כבר החזירו לפעילות קווים מנתב"ג ללונדון, וינה, בודפשט ועוד, העלות של הכרטיסים לקו של מילאנו עומד על סך של החל מ-119 שקלים בלבד לכיוון.

בחברה מקפידים על הנחיות הבריאות ומקפידים על ניקיון המטוסים שיעברו חיטוי יומי, כחלק מהמאמצים לצמצם את סיכויי ההדבקה, צ'ק-אין ורכישות כגון תשלום עבור תיקים נוספים יתאפשרו רק באופן מקוון, ואנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה.

ג'וזף ואראדי, מנכ"ל Wizz Air אמר: "אנו נרגשים להכריז על הקמת 3 בסיסים חדשים המבטאים את צמיחת החברה מאז טיסת הבכורה, נמשיך להוביל ולתת שירות ללקוחות עם אמצעי בריאות והיגיינה חדשים וקפדניים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים".

קורונה מילאנו וויז אייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד