ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליצמן ערך ביקור במכבי שירותי בריאות

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתן חי-עם, ערכו ביקור מקצועי במרכז הרפואי המתקדם של מכבי שירותי בריאות ברמת השרון

בתמונה מימין: ד"ר אהוד קוקיה מנכ"ל מכבי, ח"כ הרב יעקב ליצמן סגן שר הבריאות ומר יוסי ניסים ראש מחוז ה
בתמונה מימין: ד"ר אהוד קוקיה מנכ"ל מכבי, ח"כ הרב יעקב ליצמן סגן שר הבריאות ומר יוסי ניסים ראש מחוז ה

סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתן חי-עם, ערכו ביקור מקצועי במרכז הרפואי הגדול של מכבי שירותי בריאות ברמת השרון, בהובלת מנכ"ל מכבי הד"ר אהוד קוקיה. מכבי מוכרת מאד במגזר החרדי, כאשר חצי מתושבי בני-ברק מבוטחים בשורותיה ועוד רבים מן המגזר החרדי בכל ערי ישראל.

בסיור שנערך בהשתתפות פרופ' אבי פורת ראש חטיבת הבריאות, מר יוסי נסים ראש מחוז השרון במכבי, ד"ר יואב יחזקאלי הרופא המחוזי ובכירים נוספים, עמדו המשתתפים על הטכנולוגיה המתקדמת של מכבי ועל רמת השרות הגבוהה.

סגן השר התרשם מהיקף הפעילות המקצועית והמתקדמת של מכבי שירותי בריאות, התעניין ארוכות בהתנהלות הרפואית במקום ושיבח את העובדה שבמרכז הרפואי עובדים רופאים מומחים, וצוות עובדים מסור ומקצועי.

כן התייחס סגן השר לפעילותה המבורכת של מכבי שירותי בריאות בקרב הציבור החרדי ושיבח את האוזן הקשבת והיחס שניתן למבוטחים גם בריכוזי האוכלוסייה החרדית. ד"ר אהוד קוקיה מנכ"ל מכבי הודה לליצמן ולעוזריו על הביקור ועל העבודה השוטפת לאורך כל השנה.

ד"ר קוקיה הציג לליצמן ולמנכ"ל משרד הבריאות ולכל הבכירים הנוספים מהנהלת משרד הבריאות נושאים מרתקים הקשורים בהתנהלות השוטפת של מכבי ובמתן שרות מתקדם ליותר ממליון ושמונה מאות אלף חברים. "אחד הנושאים החשובים ביותר שמכבי חרטה על דגלה הוא קידום השוויון בבריאות בכל הארץ, מכבי מפתחת שרותים וטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח רמת שרות גבוהה לכל חבריה. פיתחנו יכולת תקשורת בין רופאים באמצעות וידאו, רופא מעיר מרוחקת יכול להתייעץ עם רופא אחר מעיר אחרת וכך למעשה נוכל לצמצם את הצורך של חולים לנסוע על מנת לקבל שירות." עוד הציע מנכ"ל מכבי ד"ר קוקיה לקיים שיתופי פעולה נרחבים עם משרד הבריאות על מנת לקדם את בריאות האוכלוסייה בישראל.

הגב' דורון יו"ר ההנהלה של מכבי ופרופ' יהושע שמר סגן יו"ר ההנהלה הדגישו בפני השר את מידת המחויבות של הצוות במכבי וביקשו מליצמן שימשיך בפועלו החשוב לקידום מערכת הבריאות בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד