י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למרות הדיבורים על גל שני

ירידה לעומת אתמול: 92 חולי קורונה חדשים

למרות הדיבורים על גל שני של קורונה שמתפרץ בימים אלה בישראל, מנתוני משרד הבריאות על היממה האחרונה מסתבר כי חלה ירידה הן במנין החולים שאובחנו והן במנין המונשמים | רק 4 חולים חדשים בבני ברק

ירידה לעומת אתמול: 92 חולי קורונה חדשים
אילוסטרציה צילום: unsplash

האם אנו עומדים בפני התפרצות של גל שני? לפני שעה קלה פרסם משרד הבריאות את הנתונים העדכניים של התחלואה בישראל ונראה כי נרשמת יציבות מסוימת בנתונים ואולי אף ירידה קלה.

משרד הבריאות עדכן הערב (רביעי) כי 92 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה. 2,103 חולים פעילים ישנם בישראל, מהם 27 במצב קשה ו-25 מונשמים. 14,983 בני אדם החלימו עד כה מהנגיף.

רק אתמול נערכו בישראל 11,606 בדיקות קורונה. מתוך 92 חולים שהתגלו ביממה האחרונה 21 בירושלים 14 מתל אביב ו-4 מבני ברק.

נזכיר כי בהתייעצות שקיימו היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא מערכת החינוך עם שר החינוך יואב גלנט וראש המל"ל מאיר בן שבת, נקבע כי כל מוסד חינוכי שיאותר בו מקרה תחלואה - ייסגר. רה"מ נתניהו הנחה את שר החינוך להמשיך לפעול לפתרונות מיגון וריחוק לתלמידים ולצוותי ההוראה.

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי משבוע הבא יחל את מבצע הבדיקות הסרולוגיות בהודעה של השר הבריאות יולי אדלשטיין נכתב כי "הבדיקות הסרולוגיות הן כלי חשוב נוסף שיאפשר לנו תמונת מודיעין טובה יותר על מוקדי הקורונה בישראל. כך נוכל להתמודד טוב יותר עם גל נוסף של קורונה אם חלילה יתפרץ. אני מודה לקופות החולים שנרתמו למשימה הלאומית ואני בטוח שהן יבצעו אותה בצורה יעילה כפי שהן כבר מורגלות בבדיקות אחרות".

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד