י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החקירה בעיצומה

הגנבים שוברים את המצלמות: תיעוד מפריצת הענק בבני ברק

ערב חג השבועות פרצו שני אלמונים לחנות כלי כסף בבני ברק, הללו בזזו עשרות פריטים והנזק מוערך במאות אלפי שקלים. לידי 'בחדרי' הגיע תיעוד בלעדי שמציג את הפורצים משחיתים את המצלמות | מקורבים לבעלים טוענים כי החקירה מתנהלת בעצלתיים ובמשטרה מזימים

הגנבים שוברים את המצלמות: תיעוד מפריצת הענק בבני ברק
הפריצה לחנות כלי כסף בב"ב צילום: באדיבות המצלם

בלילה שבין רביעי לחמישי, ערב חג השבועות, הגיעו שני פורצים שנראה כי היו מוכנים היטב לגניבת ענק, בחשאי למחסן שבבעלות חנות כלי הכסף 'וינברג' ברחוב רבי עקיבא בבני בברק. מהמקום נגנבו חנוכיות, קנדלברות, פמוטים וגביעים בשווי שמוערך במאות אלפי שקלים.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד בלעדי מרגעי הפריצה, בו נראים הפורצים מגיעים לחניון הבניין בו נמצאת החנות עם מקלות בידיהם ושוברים את מצלמות האבטחה, בניסיון להעלים ראיות.

מקורבים לבעלי החנות ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' טוענים כי התחושה היא שהחקירה מתנהלת בעצלתיים. לטענתם, בני המשפחה הלכו בעצמם ואספו מצלמות אבטחה שיכולים לסייע בחקירה, דבר שהמשטרה לא דאגה לעשות בזמן אמת.

אחד מהם אומר ל'בחדרי': "אם המשפחה צריכה לגייס מומחה מצלמות והמשטרה לא עושה את זה, זה מרגיש שהחקירה לוקה בחסר. באירועים שחשוב להם המשטרה תופסת את החשודים תוך שבוע".

במשטרת ישראל הודפים את הטענות ואומרים ל'בחדרי חרדים', "צר לנו על הניסיון להכפיש את עבודת השוטרים". יובהר כי עם הגשת התלונה נפתחה חקירה אשר עודנה מתנהלת. מטבע הדברים, לא נפרט אודות החקירה אך נבהיר כי בתיק מתבצעת חקירה יסודית והמתלוננים מקבלים עדכון שוטף מגורמי התחנה. משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות ותפעל למיצוי הדין עם עבריינים הפוגעים בציבור וברכושו", לשון התגובה.

חנות כלי כסף פריצה לחנות פריצה בבני ברק מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד