י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הוכשרו לשימוש בנשקים ובחומרי נפץ

"הפרטיזן": מחנה האימונים המטריד של הניאו נאצים

פעילים ניאו נאצים מארגוני ימין קיצוני בגרמניה מקיימים אימוני ירי ולוחמה ברוסיה - כך דווח בגרמניה • גורמים רשמיים בגרמניה אומרים כי הם לא יכולים למנוע מהם ללכת לאותם מחנות

"הפרטיזן": מחנה האימונים המטריד של הניאו נאצים
תהלוכה ניאו נאצית בספרד צילום: באדיבות המצלם

קיצונים ימניים, ניאו נאציים מגרמניה, משתתפים באימונים במחנה מיוחד ליד העיר סנט פטרסבורג ברוסיה, כך דווח היום (שישי) במגזין החדשות הגרמני Focus.

לפי הדיווח, אגף הנוער של המפלגה הדמוקרטית הלאומית של הימין הקיצוני בגרמניה והמפלגה הימנית הקטנה "הדרך השלישית" סיימו את ההכשרה, כך ע"פ מקורות מודיעין גרמנים.

מהדיווח עולה עוד כי המשתתפים באימונים קיבלו הכשרה לשימוש בכלי נשק שונים וחומרי נפץ. הם גם הוכשרו בקרבות פנים.

המחנה המדובר מכונה "הפרטיזן" ומנוהל על ידי תומכי התנועה הקיסרית הרוסית הימנית של רוסיה. המודיעין הגרמני סבור כי תנועת RIM מחזיקה בשני מחנות קרובים לסנט פטרסבורג. הארגון שואף להקים בחזרה את האימפריה הרוסית.

יצוין כי ארה"ב הוסיפה לאחרונה את RIM לרשימת קבוצות הטרור העולמיות שלה. הקבוצה "סיפקה אימונים בסגנון מלחמה לעליונות העל והניאו-נאצים הלבנים באירופה", אמרו בארה"ב.

רוסיה הגיבה אז ואמרה כי הוספת הקבוצה לרשימה לא עזרה במלחמה בטרור וכי ארה"ב לא סיפקה פרטים. המודיעין הגרמני מודע לכך שקיצונים מגרמניה משתתפים במחנות. עם זאת, מסיבות משפטיות, הם לא יכולים לאסור את הנסיעה לרוסיה.

ניאו נאצים גרמניה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד