כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אזרחים משו אותו מהמים"

אשדוד: לאחר חיפוש נרחב - אותרה גופת הנער בן ה-14 שטבע בים

המשטרה אישרה כי הגופה שאותרה בחוף י"א באשדוד, היא של הנער יהודה בילוג בן ה-14 שטבע שלשום בחוף הקשתות • הודעה נמסרה למשפחתו • חובש בכיר: "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים"

אשדוד: לאחר חיפוש נרחב - אותרה גופת הנער בן ה-14 שטבע בים
זירת האסון צילום: דוברות איחוד הצלה

לפני זמן קצר (שישי) אותרה גופתו של הנער שנסחף לים וטבע באשדוד ביום רביעי השבוע. ההודעה המרה נמסרה למשפחתו 

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 15:37 התקבל דיווח על נער שנמשה מהים מחוסר הכרה לחוף י"א באשדוד. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נער כבן 14 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

"כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים", סיפר חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, אוראל אסולין.

אסולין הוסיף: "זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר שהוא נעדר התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס, אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כוחות גדולים של השיטור הימי, יחד עם יחידת הצוללנים של זק"א, פעלו בימים האחרונים בחוף הים באשדוד, לאחר שהתקבל דיווח על ילד כבן 14 שנכנס לים, יחד עם חבריו בשעות הערב וטרם יצא מהמים.

מהמשטרה נמסר אז כי, "שוטרי תחנת אשדוד ביחד עם יחידת השיטור הימי ומסוק מהיחידה האווירית של משטרת ישראל עורכים ברגעים אלו חיפושים בים אחר הנער הנעדר".

בני משפחתו של הנער שנעדר שהו סמוך לחוף הים ועקבו מקרוב אחר החיפושים.

אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד