י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זעם במודיעין עילית

זעם במודיעין עילית: "המשטרה והתקשורת פגעו ברגשות התושבים"

טרגדיה גדולה בברכפלד שבמודיעין עילית - העיר הכי שמרנית לא רגילה למקרי זוועות שכאלה לאחר המקרה שזוג אושפז במצב אנוש בעקבות דקירות בעיצומה של השבת. התושבים מזועזעים בעקבות כניסתם של אנשי תקשורת שפגעה ברגשותיהם

זעם במודיעין עילית: "המשטרה והתקשורת פגעו ברגשות התושבים"
שכונת ברכפלד במודיעין עילית צילום: ארכיון בחדרי

תושבים בשכונת ברכפלד במודיעין עילית זועמים על חילול השבת והפגיעה בתושבים לאחר האירוע הקשה שהתרחש היום (שבת), בו פונו לבית החולים זוג חרדי במצב אנוש.

התושבים טוענים כי המשטרה אפשרה לכלי התקשורת להיכנס באין מפריע לעיר תוך חילול שבת ופגיעה ברגשות התושבים. לטענת חלק מהתושבים, מספר עיתונאים אף ביקשו לראיין עדי ראייה למרות שהיו לבושים בביגוד חרדי, כך שהיה ברור להם שמדובר בחילול שבת.

"מדובר בעיר חרדית עם מחסום שסגור בכל השבת. אין לנו מושג באיזו רשות המשטרה אפשרה להכניס לפה עיתונאים מכלי התקשורת הכלליים", אומר חבר מועצת העיר, נחמן ניימן, ל'בחדרי חרדים'.

"העיתונאים צילמו את התושבים ואף ביקשו לראיין אנשים. עצם זה שנכנסו לעיר חרדית תוך חילול שבת, זה מזעזע. לא משנה באיזה מקרה מדובר". אומר ניימן.

ניימן מוסיף עוד בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "בבית שמש או במקומות אחרים שבהם מתגוררים קיצוניים הדבר הזה לא היה קורה. מנצלים את זה שאנחנו אנשים רגועים".

הבדלה במוצאי שבת בזירת האירוע

יהודה, תושב הרחוב בו אירע האירוע הקשה אומר ל'בחדרי חרדים': "אין שום סיבה לפגוע ככה ברגשות שלנו, העיתונאים הסתובבו פה כאילו מדובר ביום חול".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשבת אחר הצהריים התקבלה קריאה על גבר שקפץ מגובה בבניין מגורים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם.

בסריקות שנערכו בבניין ברחוב רבי עקיבא 28 בשכונת ברכפלד אותרה אישה בת 37 בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה והיא פונתה במצב קשה ולא יציב.

מהמשטרה נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "משטרת ישראל טיפלה במהלך השבת באירוע קשה וטראגי ופעלה על פי אמות המידה הנהוגות במשטרה באשר לאירועים דומים. אין למשטרת ישראל כל חלק בכניסה ובאי כניסה של אנשי תקשורת לעיר ואין זה מתפקידה למנוע זאת. הכניסה לעיר באחריות גורמים עירוניים ועל כן יש לפנות אליהם".

מודיעין עילית ברכפלד נחמן ניימן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד