י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תגובה מפתיעה

הח״כ של איווט אלכס קושניר לצד החרדים: "לא מתקבל על הדעת"

תגובה מפתיעה: אחרי ש'בחדרי' פרסם על הכעס בקרב תושבי ברכפלד על כניסתם של צוותי תקשורת בעיצומה של השבת לסקר את המקרה הקשה שהתחולל בעיר בין איש לאשתו, ח"כ אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו' מפתיע ומודה כי מדובר בהתנהגות פסולה שכן לא מדובר בפיקוח נפש

הח״כ של איווט אלכס קושניר לצד החרדים: "לא מתקבל על הדעת"
קושניר וליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הח"כ שיצא בביטויים קשים וחמורים נגד החרדים במערכת הבחירות, מפתיע עם תגובה לצד החרדים. בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על כך שתושבי ברכפלד זועמים על חילול השבת והפגיעה בתושבים מצד המשטרה שאפשרה לתקשורת לסקר לעיני החרדים אירוע קשה שהתנהל בשכונה - באופן מפתיע חבר הכנסת אלכס קושניר יוצא להגנת החרדים.

לדברי חבר הכנסת קושניר מ'ישראל ביתנו', "אין שום סיבה שלעיר עם צביון חרדי מובהק ייכנסו אנשי תקשורת בשבת תוך כדי חילול שבת בפרהסיה. לא מדובר כאן בפיקוח נפש להבדיל כמובן מכניסה של כוחות המשטרה".

"כמו שחילול שבת במודיעין עילית אינו מתקבל על הדעת, כך גם סגירת חנויות באשדוד", הוסיף קושניר ועקץ את הציבור החרדי, תוך שהוא מסיים באומרו, "חיה ותן לחיות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי תושבי השכונה החרדית זועמים על המשטרה שאפשרה לתקשורת לדווח מהשכונה החרדית בעיצומה של השבת. זאת, לאחר האירוע הקשה שהתרחש במהלך השבת, בו פונו לבית החולים זוג חרדי במצב אנוש.

התושבים טענו כי המשטרה אפשרה לכלי התקשורת להיכנס באין מפריע לעיר תוך חילול שבת ופגיעה ברגשות התושבים. לטענת חלק מהתושבים, מספר עיתונאים אף ביקשו לראיין עדי ראייה למרות שהיו לבושים בביגוד חרדי, כך שהיה ברור להם שמדובר בחילול שבת.

"מדובר בעיר חרדית עם מחסום שסגור בכל השבת. אין לנו מושג באיזו רשות המשטרה אפשרה להכניס לפה עיתונאים מכלי התקשורת הכלליים", אמר חבר מועצת העיר, נחמן ניימן, ל'בחדרי חרדים'.

"העיתונאים צילמו את התושבים ואף ביקשו לראיין אנשים. עצם זה שנכנסו לעיר חרדית תוך חילול שבת, זה מזעזע. לא משנה באיזה מקרה מדובר". אמר ניימן.

ניימן הוסיף עוד בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "בבית שמש או במקומות אחרים שבהם מתגוררים קיצוניים הדבר הזה לא היה קורה. מנצלים את זה שאנחנו אנשים רגועים".

ממשטרת ישראל נמסר כי היא, "טיפלה במהלך השבת באירוע קשה וטראגי ופעלה על פי אמות המידה הנהוגות במשטרה באשר לאירועים דומים.

"אין למשטרת ישראל כל חלק בכניסה ובאי כניסה של אנשי תקשורת לעיר ואין זה מתפקידה למנוע זאת. הכניסה לעיר באחריות גורמים עירוניים ועל כן יש לפנות אליהם".

אלכס קושניר מודיעין עילית חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד