י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הפוקוס הציבורי עזר - 'פוקס' התלבשה

הלחץ על רשת בגדי האופנה 'פוקס', שהעלתה קמפיין מזוהם הפוגע ברגשות ציבור שומרי המצוות - עשה את שלו. בעקבות פניית 'בחדרי חרדים' לוועדת הכלכלה, הודיעה פוקס: אנו מסירים את הקמפיין

הפוקוס הציבורי עזר -  'פוקס' התלבשה

לפני מספר ימים פרסם אתר 'בחדרי חרדים' ידיעה בולטת על שלט התועבה שהוצב בנתיבי אילון על ידי חברת FOX. אתר 'בחדרי חרדים' בדק ומצא כי הרשת נמצאת בבעלות דתית וחרדית, מה שעורר סערה ציבורית רחבה.

גם אתרים חילוניים דוגמת YNET, שבימים כתיקונם מוביל קו נחרץ נגד דרישות החרדים, הביא טור דעה שכתב אסף וול, בו הוא קרא להנהלת הרשת להסיר את הפרסום המתועב, ולא דווקא מסיבות של עודף יראת שמיים.

בשיחה שקיימנו עם גורמים בוועדת הכלכלה שאשרה את הצבת השלטים, בקולות החרדים, הבהירו האחרונים, שחברות השלטים התחייבו שלא לפרסם פרסומי תועבה, ומכתב מעין זה נשלח לרבנים כהתחייבות מוסכמת. הגורם ידע להוסיף, כי "ברגע שתבוא פניה מצד ועדת הרבנים להורדת השלט, החברות יחויבו להוריד אותו על פי ההסכם".

הגורם הבטיח כי פניה מעין זו תועבר לידי הרשת שפרסמה את השחץ, והשלט יוסר עוד השבוע. אמר וקיים את הבטחתו.

מספר ימים לאחר הפרסום מוציאה היום (ב') רשת פוקס הודעה: "רשת FOX החליטה להתחשב בפניות שקיבלה נגד השלט, מעצם היותה רשת אופנה הפונה לכלל הציבור ולכל המגזרים. גם בפרסום הקודם שהוצב בנתיבי איילון לא הייתה כל כוונה לפגוע באיש, ובמידה ומישהו נפגע, אנו מצרים על כך. רשת FOX משרתת, ותמשיך לשרת נאמנה את כל לקוחותיה מהמגזרים השונים". ,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד