י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מדינת חלם

בנט תוקף: "מה עשיתם כדי להתכונן לגל שני?"

חבר הכנסת נפתלי בנט תקף היום את גנץ ונתניהו על כך שאינם נערכים לדבריו להתפרצות השנייה של הקורונה. "כמה סטודנטים גייסתם והכשרתם להיות לחוקרים אפדמיולוגים?"

בנט תוקף: "מה עשיתם כדי להתכונן לגל שני?"
נפתלי בנט צילום: Sraya Diamant/Flash90

בצל החשש הכבד מהתפרצות גל שני של מגיפת הקורונה בישראל, תוקף שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, במילים חריפות את ראש הממשלה נתניהו וגנץ: "מה עשיתם היום כדי להתכונן לגל הקורונה השני מבלי לסגור את המשק? כמה סטודנטים גייסתם והכשרתם להיות לחוקרים אפדמיולוגים? כמה מעבדות הגדלתם"?

בנט המשיך לתקוף והתייחס לביטול הצו האוסר העברת כסף לרשות: "למה לא החזרתם את הצו לעצירת משכורות מחבלים? מדוע אפשרתם היום תשלום של 100,000,000 ש"ח למחבלים רוצחים ומשפחותיהם"? תהה יו"ר ימינה.

אתמול (מוצ"ש), צייץ שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט והעביר ביקורת מרומזת על הממשלה: "בחלם היה גשר שבור ממנו נפלו אנשים לתהום. התכנסו חכמי חלם והחליטו: נבנה בית חולים מתחת לגשר". במשל התכוון בנט לרמוז כי הממשלה עסוקה ב"לכבות שריפות" ולא לתת פתרונות אמתיים למצב.

בנט הוסיף וכתב כי "המשימה העיקרית של ממשלת ישראל חייבת להיות להקים מערך חירום לאיתור, שליפה ובידוד של נשאי קורונה (=פינצטה)".

 

נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד