ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רדיפה מכוונת?

מחר ייפתח משפטו של בנצי גופשטיין

בעוד שעות יתייצב איש הימין בנצי גופשטיין לתחילת משפטו בגין האשמה של הסתה לטרור | "יש כאן רדיפה מכוונת של הפרקליטות, בהנחיית התנועה הרפורמית, נגדי ונגד ארגון להב"ה, על דברים ישנים מלפני שנים", טוען גופשטיין | פרקליטו איתמר בן גביר: "גופשטיין הוא דרייפוס של ימינו"

מחר ייפתח משפטו של בנצי גופשטיין
יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבית משפט השלום בירושלים יחל מחר (שני) בשעה 9:30 משפטו של יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, המואשם בעבירה של הסתה לטרור, כאשר הראיות המפורטות נגדו בכתב האישום מתבססות בעיקרן על ציטוטים מראיונות שונים שהעניק לאורך השנים לכלי התקשורת. כך למשל מואשם גופשטיין על דברים שאמר לפני 7 שנים בראיון לאברי גלעד בתכנית "חוצה את הקווים" ששודרה בערוץ 2, וכן על דברים שאמר במהדורה המרכזית של אותו ערוץ, גם הם, לפני כ-7 שנים.

לקראת המשפט מחר טוען יו"ר להב"ה כי "יש כאן רדיפה מכוונת של הפרקליטות, בהנחיית התנועה הרפורמית, נגדי ונגד ארגון להב"ה, על דברים ישנים מלפני שנים, ועל מה? על התבטאויות בתקשורת. אני חושב שהגיע הזמן שבפרקליטות יפנימו שבמדינה דמוקרטית מותר לדבר גם אם הדברים שנאמרים, לעיתים לא מוצאים חן בעיני כמה פקידים בצלאח א-דין. מה שבטוח הוא שמלחמה בהתבוללות היא אינה גזענות".

פרקליטו של גופשטיין, עו"ד איתמר בן גביר, אומר לקראת פתיחת המשפט מחר: "גופשטיין הוא דרייפוס של ימינו. בזמן שחברים בכנסת ישראל מהרשימה המשותפת מצהירים חדשות לבקרים על תמיכתם בטרור, גופשטיין מואשם על התבטאויות ישנות וזניחות בכלי התקשורת. נהפוך את כתב האישום הזה לכתב אישום נגד הפרקליטות".

בנוסף, הגיש בן גביר בקשה לבית המשפט לחקור את אנשי התנועה הרפורמית, בעקבות הדלפות מתוככי בית המשפט שהגיעו אליהם: "בתנועה הרפורמית הגישו לבית המשפט בקשה להיות צד בתיק, אולם בית המשפט דחה את בקשתם. אך למרות זאת, אל ידיה של התנועה הרפורמית הגיעו מסמכים משפטיים מהתיק, שעל פי דין, אסור היה לה להחזיק", כל לטענת בן גביר.

הסתה לטרור בנצי גופשטיין איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד