י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתניהו שולף בתגובה מכתבי הערכה

החקירה החדשה: עובדת מעון רה"מ מתוודה בהקלטה

אחת העובדות במעון ראש הממשלה שחשודה כי העידה עדות שקר במשפטה של העובדת לשעבר שירה רבן - הוקלטה אומרת כי "פחדה על מקומה" • עורך דינה של שרה נתניהו: "הקלטות המבושלות הן אוסף שקרים ערוכים ומגמתיים"

החקירה החדשה: עובדת מעון רה"מ מתוודה בהקלטה
הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: פלאש 90

ליאורה בביאני, עובדת במעון ראש הממשלה שנגדה נפתחה חקירה בחשד שהעידה עדות שקר בבית המשפט, בדיון שנערך בתביעתה של עובדת המעון לשעבר שירה רבן, הוקלטה אומרת כי "פחדה על המקום שלה", כך על פי פרסום של כתב המשפט אביעד גליקמן ב'ערוץ 13'.

לפי ההקלטות שפורסמו ב'ערוץ 13', בשיחה עם עובדת אחרת במעון ראש הממשלה אומרת בביאני: "אני לא רוצה להגיד לך מה אני עוברת, הוא אמר לך בטח מה אני אומרת באולם ביהמ"ש. מה אני אעשה, אני פחדתי על המקום שלי". העובדת ששוחחה עם בביאני ענתה לה כי "את צודקת. אני גם הייתי עושה אותו דבר. השאלה אם את יכולה להיות חזקה, כי את חזקה את חזקה". בביאן השיבה: "אני קצת נשברתי ביום חמישי, אין לך אף אחד שמה".

בתגובה לפרסום ההקלטות, אומר עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו: "הקלטות הסתר המעוותות, החלקיות והמבושלות שהבאתם עומדות בניגוד גמור לעובדות, לתצהירים שהשתיים הגישו, למכתבי הערכה חמים שכתבו לגב' נתניהו בהם ביקשו להמשיך לעבוד איתה, לעשרות סמסים בהם שיבחו את מקום עבודתן - ובעיקר בניגוד גמור לאמת".

"ההקלטות המבושלות הן אוסף שקרים ערוכים ומגמתיים שהדלפתם נועדה לבזות ולהשפיל את שרה נתניהו כדי להשפיע על הליך משפטי, וכדי להוציא במרמה כסף מהמדינה", הוסיף כהן.

מעון ראש הממשלה שירה רבן עדות שקר שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד