י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אין לי הרבה מילים להגיד לך"

תיעוד מצמרר: האב השכול בישר לבנו על תפיסת המחבל

ברוך בן יגאל, האב השכול חווה אמש אנחת רווחה קלילה לאחר שהתבשר על תפיסתו של רוצח בנו יחידו בגיל 21 בלבד. הוא יצא מיד לקבר הטרי בבית העלמין שם השתטח על קבר בנו וסיפר לו על תפיסת המחבל • צפו בתיעוד המצמרר: "יש לי דמעות של אושר כי אני משול לאחד שהיה בחושך מצרים"

תיעוד מצמרר: האב השכול בישר לבנו על תפיסת המחבל
ברוך בן יגאל עם בנו הי"ד צילום: מתוך פייסבוק

דקות לאחר פרסום הודעת שב"כ וצה"ל על תפיסתו של המחבל המתועב נזמי אבו בכר, שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד, פרסם האב השכול, ברוך בן יגאל בדף הפייסבוק שלו סרטון תגובה לתפיסת המחבל שרצח את בנו יחידו.

"30 יום חיכיתי לבשורה. לא ישן, רק מחכה לטלפון הזה. הגיעו אליי נציגי שב"כ וצה"ל ויחידת הבן והודיעו שהוא נתפס ושיחזר והודה", סיפר האב ברוך. "אני אמרתי שברגע שיתפסו אותו ארים לחיים וכך עשיתי. אני רק רוצה להגיד לבן שלי: עמיתי, מי שתפס אותו זה החברים שלך בשיתוף כל כוחות הביטחון ואני מעריך את זה ומודה ומחזק אותם".

הוא המשיך ושיתף את עוקביו בפייסבוק: "חודש של סיוט שסוף סוף תפסו אותו את המנוול ואני מקווה שישלם את המחיר הכי גבוה ויירקב בכלא כל חייו. יש לי דמעות של אושר כי אני משול לאחד שהיה בחושך מצרים ועכשיו הדליקו לו נר ויש אור בקצה המנהרה", סיכם אהב.

מאוחר יותר פרסם תיעוד מצמרר שלו, כשהוא משתטח על קבר בנו הטרי ומבשר לו על תפיסת רוצחו, תוך שהוא מחבק את המצבה ומנשק אותה, אומר 'קדיש' באמונה שלימה ומסיים: "עמית היקר אני מצדיע לך על כל מה שעשית לעם ישראל בשלושים יום האלה. אין לי הרבה מילים להגיד לך".

כזכור, אמש הודיעו שב"כ וצה"ל על תפיסתו של המחבל נזמי אבו בכר בן ה-49, ששחזר והודה כי השליך את האבן הגדולה מגג ביתו הישר אל ראשו של עמית בן יגאל הי"ד שקיפח את חייו בגיל 21.

עמית בן יגאל ברוך בן יגאל מעצר מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד