י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החקירה במעון

המשטרה הוציאה צו חיפוש לנייד; העובדת מערערת

העובדת החשודה בעדות שקר לטובת שרה נתניהו הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בטענה כי פריצה לטלפון הנייד אינה נחוצה ומידתית ויש בה פגיעה בפרטיות

המשטרה הוציאה צו חיפוש לנייד; העובדת מערערת
פלאש 90

החקירה החדשה במעון ראש הממשלה - המשטרה הוציאה צו לחיפוש בטלפון הסלולארי של עובדת מעון ראש הממשלה החשודה כי העידה עדות שקר במשפטה של עובדת המעון לשעבר שירה רבן.

בעקבות כך, לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש היום (שלישי) כתב ערר של העובדת שמכשירה הנייד הוחרם על ידי להב 433. בכתב הערר שהוגש באמצעות עו"ד איתמר בן גביר נטען שטעה השופט אבנון שלא הסכים לקיים דיון בנוכחות שני הצדדים במיוחד נוכח הטענות כי פריצה לטלפון הנייד איינה נחוצה איננה מידתית ויש בה פגיעה בפרטיות. בית המשפט המחוזי התבקש לעכב החלטת בית המשפט השלום עד לדיון בבקשה.

העובדת טוענת שלא סביר ששופט השלום לא הסכים לשמוע אותה ועורך דינה, בן גביר, אומר כי המדובר בשאלה עקרונית והחלטת שופט השלום סותרת את עולם הערכים בחברה דמוקרטית המאפשרת זכות טיעון ודאי למי שנפגע ממעשי הרשות.

כזכור, חקירה נפתחה נגד שתי עובדות מעון ראש הממשלה שהעידו בהליך המשפטי של עובדת המעון לשעבר שירה רבן לטובת שרה נתניהו.

במשטרה ציינו כי החקירה של שתי העובדות נערכת ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. "עניינה של החקירה - חשדות שנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו על ידי שתי עובדות במעון ראש הממשלה במסגרת תביעה אזרחית".

מהמשטרה נמסר כי "החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה".

מעון ראש הממשלה שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד