י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסוף לתעלומה? • צפו

רצח הזוג כדורי: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור • צפו

משטרת ישראל מפרסמת תיעוד שצולם בסמוך לזמן הרצח של בני הזוג כדורי בירושלים ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של האיש • צפו בתיעוד

רצח הזוג כדורי: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור • צפו
התיעוד שפרסמה המשטרה צילום: צילום מסך

משטרת ישראל פונה היום (שלישי) לציבור הרחב ומבקשת את עזרתו באיתור זהותו של אדם שהיה בסמוך לאירוע הרצח של הזוג כדורי שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים ביום ראשון ז' בשבט תשע"ט.

מהמשטרה נמסר, כי במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בגין רצח בשכונת ארמון הנציב בירושלים, וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה ע"י המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה.

"אנו פונים לסיוע הציבור באיתור זהותו או כל פרט מזהה שיכול להוביל לאיתורו של האדם".

"כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בסרטון מתבקש לדווח בהקדם למספר 02-5391352 או למוקד 100 של המשטרה", מוסיפים במשטרה

כזכור, בני הזוג בשנות ה-70 לחייהם נמצאו בשעות אחר הצהרים של יום ראשון ז' בשבט תשע"ט, כשהם דקורים וללא רוח חיים, בביתם ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. צוותי מד"א קבעו את מותם של בני הזוג ונפתחה חקירת משטרה אינטנסיבית.

תחילה חשדה המשטרה כי פועל ערבי תושב מזרח ירושלים שעבד בניקיון באזור ביתם של בני הזוג במשך כ-20 שנה והוא נעצר כחשוד ראשון במעשה. המשטרה האריכה את מעצרו חמש פעמים - אולם בסופו של דבר הוברר כי אינו מעורב ברצח והוא שוחרר.

בסוף שנת 2019, נעצרו ונחקרו שלושה בני אדם, אחד מהם הוא עבריין מורשע בחשד למעורבות במעשה. כמו כן, תושב העיר שכבר העיד בעבר בפרשה הובא לחקירה, אך הוא לא היה חשוד בביצוע הרצח.

קרוב המשפחה שנחקר ושוחרר, אמר בשיעור תורה שמסר לאחר השחרור, "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עימו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל".

יהודה ותמר כדורי ז"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד