כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
המגמה נמשכת

תל אביב: 129 חולי קורונה אובחנו בשבוע האחרון

מגמת העלייה בנדבקי נגיף הקורונה נמשכת מזה כשבועיים, חולה נוסף נפטר וחולה קשה נוסף חובר להנשמה. 148 נדבקים רק ביממה האחרונה 

תל אביב: 129 חולי קורונה אובחנו בשבוע האחרון
חולה קורונה בבית חולים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

התפשטות מגפת הקורונה בישראל ממשיכה להעלות והיום (שני) מספר החולים עומד על 2,722 עלייה של 148 חולים שאובחנו ביממה האחרונה.

עוד 21 בני אדם החלימו מהנגיף מאתמול. בשבוע האחרון עלה מספר החולים ב-900 חולים חדשים. מחצות נפטר חולה נוסף ומנין המונשמים עלה מ-23 ל-24, מתוך 41 חולים שמצבם מוגדר קשה על פי משרד הבריאות.

מניין הנדבקים בישראל מפרוץ המגיפה עומד 18,180, מהם 15,159 שהחלימו.

על פי נתונים שפורסמו מוקדם יותר היום, על ידי מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה של משרד הבריאות וצה"ל, אובחנו 129 חולים חדשים בקורונה בתל אביב לבדה במהלך השבוע האחרון.

עוד עולה מאותו דו"ח כי לפחות 66 מהחולים החדשים מוגדרים עובדים זרים שאין להם אזרחות ישראלית. מהדו"ח עולה כי מרביתם של החולים בגילי 49-20, המתגוררים בעיקר בדרום תל אביב וביפו.

קצב העלייה של התפשטות הנגיף מדאיג את ישראל, וקצב ההדבקה עומד על שיאים של כחודשיים, עקב כך הודיע אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ההקלות ידחו, וכי הוא שם 'אנדברקס' ועוצר את ההקלות בעקבות העלייה החדה במספר החולים.

בסקר של משרד הבריאות שהתפרסם אתמול עולה כי 80% מכלל הציבור תומכים בהגברת האכיפה על עטיית מסכות, שמירת מרחק, והייגינה. את הסקר הציג שר הבריאות יולי אדלשטיין במסיבת עיתונאים.

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד