כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התחלואה במערכת החינוך

קורונה בבית הספר בבני ברק: כ-700 תלמידות ומורות לבידוד

התחלואה במערכת החינוך בבני ברק: כשבע מאות תלמידות בית ספר נכנסות לבידוד ביתי לאחר ששתי תלמידות אובחנו כחולות בנגיף | גם בת"ת רוז'ין ברחוב יואל אובחן מלמד נוסף כחולה קורונה 

קורונה בבית הספר בבני ברק: כ-700 תלמידות ומורות לבידוד
חיטוי בית ספר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מספר רב של תלמידות בבית הספר 'מרכז' בבני ברק, נאלצות להיכנס לבידוד, לאחר ששתי תלמידות חלו בנגיף. במקביל, מלמד נוסף בתלמוד תורה רוז'ין אובחן כחולה קורונה.

בעקבות ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה, וההידבקות במספר מוסדות ברחבי העיר בני ברק, ביניהם בית הספר לבנות 'מרכז', סיים הערב (שלישי) משרד הבריאות את החקירה האפמדיולוגית.

בסיומה של החקירה הנחה משרד הבריאות את אגף החינוך בעירייה והנהלת בית הספר 'בית יעקב - מרכז' על השבתת 21 מהכיתות והכנסת התלמידות יחד עם 17 מורות לבידוד מניעתי, על פי הערכות כ-700 מתלמידות בית הספר נאלצות להיכנס לבידוד. זאת בשל אבחון שתי תלמידות כמי שחלו בקורונה. נכון לעכשיו ביתר הכיתות הלימודים יימשכו כרגיל.

כזכור, כפי שפורסם הערב, ב'בחדרי חרדים', הבוקר הוברר כי שתי אחיות תלמידות בית הספר 'מרכז' אובחנו כחולות בנגיף קורונה לאחר שנדבקו מבן משפחה.

בנוסף, בת"ת רוזי'ן שם אובחן מלמד כמי שחלה בנגיף, אובחן היום אחד התלמידים מתוך הכיתות השוהות כבר מספר ימים בבידוד, כמי שנדבק אף הוא. בהתאם לכך עוד שלושה מלמדים בת"ת ייכנסו לבידוד מניעתי.

אין שינוי בהוראות לגבי תלמידי הכיתה השוהים זה מכבר בבידוד מניעתי.

בעירית בני ברק מבהירים כי "הדבר מחדד שבעתיים את חובת הזהירות וההקפדה על הכללים ביתר שאת, ערנות ואחריות תמידית בבית ובטרם שליחה ללימודים".

"עיריית בני ברק יחד עם הנהלת החינוך העצמאי ומנהלי המוסדות, נמצאים בקשר רציף ובבחינה מתמדת של כלל הנתונים, למען שלום העיר ותלמידיה", הוסיפו בעירייה.

קורונה בידוד ביתי בית ספר לבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד