ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
עם הצאצאית מויז'ניץ

שמחה גדולה בחצר באבוב: המוז'יניק התארס

בחצר חסידות באבוב בארץ ובעולם שמחה גדולה, עם אירוסי בן זקוניו של הרבי מבאבוב בשעה טובה ומוצלחת, עם הכלה בת משפחת ארנסטר. משה ויסברג על השמחה הגדולה והייחוס של הכלה

שמחה גדולה בחצר באבוב: המוז'יניק התארס
הרבי מבאבוב בריקוד עם בנו החתן צילום: ארכיון, בחדרי

שמחה גדולה בחצר חסידות באבוב בארה"ב, בנו הצעיר של האדמו"ר מבאבוב הבחור שלמה הלברשטאם, התארס בשעה טובה ומוצלחת. 

מדובר בשמחה גדולה בחסידות שהרבי מבאבוב זוכה לארס את בן הזקונים. החתן שלמה שנקרא על שמו של הרבי בעל ה'דברי שלמה' מבאבוב זצ"ל, הוא מבחירי ישיבת 'קדושת ציון' באבוב בבת ים ונחשב לאחד הבחורים המצוינים בישיבה. 

בתקופת לימודיו בארץ התקבל רבות בחצרות האדמו"רים במעמדים שונים שנערכו, מיד אחרי פורים חזר לביתו בארה"ב עקב מגפת הקורונה יחד עם בני הישיבה תלמידי הישיבה בארץ המתגוררים בארה"ב.  

הכלה היא בת הרה"ח ר' בעריש ארנסטר, בן הרב ישראל ארנסטר, בנו של הגר"מ ארנסטר זצ"ל ממאור חיים, שהיה חתנו של בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל, הסבא רבי ישראל, הוא חתן האדמו"ר מאמשינוב ארה"ב זצ"ל, והרב בעריש הוא חתנו של הרה"צ רבי לייבוש מציעשינוב.

לחצר חסידות באבוב ישנם כמה קשרי שידוכין עם חסידות ויז'ניץ, יחד עם זאת האדמו"רים ה'דברי שלמה' מבאבוב וה'אמרי חיים' היו בקשרים מיוחדים.

שמחת התנאים תתקיים הערב בחצר חסידות באבוב בארה"ב.

בחצר חסידות באבוב מתכננים שמחה גדולה ומקווים שבעוד תקופה עם סיום המגפה תתקיים חתונת ענק בארה"ב בהשתתפות אלפי החסידים מהארץ והעולם.

חסידות באבוב בן זקונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד