כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בפוניבז' ובויז'ניץ

מה חיפש סמפכ"ל המשטרה בבני ברק?

במטרה להעמיק את הקשר עם המגזר, סמפכ"ל המשטרה ניצב אלון אסור הגיע לעיר התורה והחסידות וראה את החרדים נשמרים מהקורונה דבר שהביא לקידוש ה'. 'בחדרי חרדים' על הסיורר שהתחיל בפוניבז', עבר לביקור חשאי בויז'ניץ והסתיים ב'מעייני הישועה'

מה חיפש סמפכ"ל המשטרה בבני ברק?
בביקור בישיבת פוניבז' צילום: באדיבות המצלם

סגן מפכ"ל המשטרה ניצב אלון אסור, הגיע היום (רביעי) לסיור היכרות בעיר  התורה והחסידות בני ברק, הוא הגיע מלווה ברב המשטרה נצ"מ רמי ברכיהו, במטרה להכיר לעומק את הציבור החרדי.

אסור סייר ברחבי העיר ושמע מהגורמים שהשתתפו בסיור על התנהלות העיר במהלך משבר הקורונה וההתמודדות עם התפרצות הנגיף בימים אלו. סגן המפכ"ל התפעל מהשמירה ההדוקה על הנחיות משרד הבריאות מצד תושבי העיר ברקע ההתפרצות החוזרת של הנגיף. 

את הסיור פתח אסור בישיבת פוניבז' שם שמע על הגישה שבה נוהגים תלמידי הישיבה במטרה למנוע הדבקה בקרב הבחורים. במהלך הביקור פגש את נשיא הישיבה הגאון רבי אליעזר כהנמן.

סיור בישיבה השתתפו איש הפרסום יוסי רוזנבוים, מנהל לשכת סגן ראש העיר אליהו ארנד והעסקן חיים אסחייק.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי אסור ערך באפן חשאי ביקור במעונו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ ברחוב שלמה המלך בכדי ללמוד על הקהילות החסידיות ברחבי העיר.

בהמשך הגיע הסמפכ"ל לביקור בבית החולים 'מעייני הישועה' ושוחח עם הנהלת בית החולים והצוות הרפואי. בשיחת ניכרות מיוחדת שנערכה בבית החולים השתתפו סגן ראש העיר מנחם שפירא, חנניה צולק יו"ר עזר מציון, היועץ הרפואי יוסי ערבליך והסופר חיים ולדר.

לניצב אלון אסור קיימת היכרות רבת שנים עם הציבור החרדי, עוד מזמן כהונתו כמפקד מחוז צפון של המשטרה, וכמי שפיקד על מבצעי ל"ג בעומר במירון.

הסיור נערך בצל משבר משבר הקורונה, שכזכור הכה בעיר בני ואף הוביל את גורמי הממשלה להטיל סגר על העיר, מה שגרם במקרים מסוימים לחכוך בין המשטרה והתושבים.

ניצב אלון אסור משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד