י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נפגעה מרכב חולף

הקטל בכבישים: 2 הרוגות תוך שעות ספורות

שתי נשים נהרגו הבוקר בתאונות דרכים קשות בירושלים ונתניה • אחת מהן, הולכת רגל כבת 60 - נפגעה מרכב בנתניה • פראמדיק מד"א: "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה"

הקטל בכבישים: 2 הרוגות תוך שעות ספורות
זירת התאונה בנתניה צילום: דוברות איחוד הצלה

הקטל בכבישים: הולכת רגל כבת 60 נהרגה הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים קשה ברחוב פתח תקווה בנתניה, לאחר שנפגעה מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו לזירת התאונה דיווחו כי הולכת הרגל סובלת מפגיעה רב מערכתית ובעקבות כך הם נאלצים לקבוע את מותה.

הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית", מספר פראמדיק מד"א יקי חג'ג', "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

יעקב כהן, חובש באיחוד הצלה שנתקל באירוע, הוסיף: "מדובר בהולכת רגל שנפגעה מרכב. עצרתי מיידית לסייע והתחלתי בפעולות החייאה עד שהצטרפו אליח חובשים נוספים. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

מאוחר יותר, התרחשה תאונה נוספת בתוך המנהרה שבכביש 60 הסמוך לירושלים. בתאונה נהרגה רוכבת אופנוע כבת 35. החובשים והפראמדיקים העניקו לה טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה למרבה הצער.

זירת התאונה במנהרה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

החובשים של מד"א, אוהביה שרעבי ויונתן שור, סיפרו: "הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

רועי זהורי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות 5 כלי רכב ורוכבת אופנוע. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של רוכבת האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה ל-6 פצועים קל".

 

 

 

הקטל בכבישים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד