י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מלב ים

דרמה בכנרת: בני ברקים נפלו מאופנוע ים וחולצו

שני תושבי בני ברק שנפלו מאופנוע ים עליו רכבו במימי הכנרת, חולצו בחסדי שמים ללא פגע על ידי שוטרי השיטור הימי | השניים מצאו עצמם במים לאור הרוחות החזקות והגלים הגבוהים ששררו באותה עת • צפו בחילוץ מלב ים

דרמה בכנרת: בני ברקים נפלו מאופנוע ים וחולצו
דוברות המשטרה

שוטרי השיטור הימי שפועלים באזור הכנרת חילצו הערב (חמישי) שני גברים, תושבי בני ברק, שנפלו מאופנוע ים עליו רכבו ובשל הרוחות החזקות והגלים הגבוהים התקשו לחזור אליו

הקריאה התקבלה ברשת הקשר של המשטרה על ידי סירה ששטה בכנרת ונתקלה בשניים. הדיווח הראשוני התקבל על שני גברים הנמצאים במרחק של כ-400 מטר מקו החוף, כאשר במרחק רב מהם נמצא אופנוע ים.

שוטרים שהוזעקו למקום האירוע ותוך דקות ספורות חילצו את שני הגברים בשנות ה-40 לחייהם, אשר נפלו מאופנוע הים, כשהם חגורים בחגורות הצלה.

השניים סיפרו שבשל הגלים הגבוהים והרוח המערבית החזקה לא הצליחו לשוב לאופנוע הים אשר נסחף במהירות הרחק מהם.

במשטרת ישראל שבים וקוראים לציבור לגלות אחריות אישית, להיכנס למים בחופים מוכרזים בלבד ובשעות פעילות שירותי ההצלה. בנוסף אין להיכנס לעומק המים עקב סכנת היסחפות.

עוד מבקשים במשטרה כי אין להכנס למים באמצעות ציפה על אבובים, סירות גומי או מזרוני ים עקב סכנת היסחפות. בנוסף, אומרים במשטרה, כי מומלץ להשאיר בחוף חבר צופה עם טלפון למקרה של מצוקה.

חילוץ בכנרת שיטור ימי תושבי בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד