י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות ריח רע

המתנדבים בחיפה היו בהלם: מצאו שלד אדם באמבטיה

מתנדבי זק"א בעיר חיפה הוזמנו לדירה בעיר ממנה נדף ריע רע. הם נדהמו לגלות על רצפת האמבטיה גופת קשיש שנפטר לפני מספר חודשים • "אי אפשר לתאר את הזוועה" • צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

המתנדבים בחיפה היו בהלם: מצאו שלד אדם באמבטיה
המתנדבים מגיעים לדירה צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

מנדבי זק"א הוזעקו הבוקר (ראשון) לרחוב גולומב בחיפה, בעקבות תלונות של תושבים על ריח חריף של גופה. המתנדבים שהגיעו למקום מצאו שלד אדם. מדובר בגלמוד שנפטר לפני מספר חודשים ואיש לא ידע על מותו.

ישראל שכטר וישראל לזר מתנדבי זק"א צפון שטיפלו בזירה סיפרו: "מדובר במקרה מזעזע ומחריד, המנוח גלמוד בן 75 גר לבדו, כשהגענו לזירה מצאנו שלד אדם על הרצפה באמבטיה, ככה״נ נפטר לפני מספר חודשים, הריח היה נוראי והמראות היו קשים מאוד, קרוב משפחה הזעיק את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה".

ישראל שכטר מוסיף: "השכנה סיפרה לנו שראתה אותו פעם האחרונה בתחילת הקורונה ומאז לא יצא מהבית, כמתנדב ותיק בזק״א שטיפל במקרים רבים דומים המקרה זעזע אותי מאוד, מצאנו בן אנוש במצב הכי שפל שיש, אי אפשר לתאר את הזוועה, התביישתי וכאב לי שבשנת 2020 אדם חי במצב מוזנח וכל כך קשה ומת לבדו מבלי שאיש הרגיש בחסרונו".

המכתב שהיה על דלת הבית

מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה. גופת המנוח הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה.

יהודה משי זהב יו"ר זק"א מסר בעקבות האירוע: "חייבים אתכם איתנו. אנחנו חס ושלום לא מאשימים אף אחד במקרה המצער הזה, אבל חייבים שכל אחד יתאמץ ויבדוק בשלומם של הבודדים בבניין שלו. - דקה ביום יכולה להציל חיים. זו לא סיסמא, זוהי המציאות סביבנו. עזרו לנו למנוע מקרים מחרידים נוספים".

זק"א חיפה גופה במצב ריקבון מתנדבי זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד