י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזכויות שלך בחדר הלידה

"חדר הלידה"; גלידריה - אילו טעמים תבחרי לעצמך?

הבאנו לך מארגז הכלים של "שיטת א.ד.ר.ת."• טיפים נכונים וטובים כיצד להתייחס למצב המנטלי, הפיזיולוגי והסביבתי • כאן תקבלי את "מודל הגלידה" שיעזור לך לראות את תמונת המצב בצורה חכמה יותר

"חדר הלידה"; גלידריה - אילו טעמים תבחרי לעצמך?
גלידות. אילוסטרציה צילום: pixabay

מארגז הכלים של שיטת א.ד.ר.ת

חשבי על שלושה טעמים של גלידה שאת הכי אוהבת. ועכשיו חשבי על שלושה טעמים של גלידה שאת מממש לא אוהבת. גלידה קונים כאשר רוצים להתפנק. ולכן כשנכנסים לחנות של גלידה יש מבחר ענק של טעמים וכל אחד יכול לבחור את הטעמים האהובים עליו והאם הוא רוצה את הגלידה בתוך גביע או בתוך כוס.

תארי לעצמך שהיית נכנסת לחנות גלידה שבה צורת הקניה היא תשלום מראש. את משלמת ואז את מקבלת גביע עם שלושה כדורי גלידה בטעמים שהמוכר בוחר. אם התמזל מזלך והביאו לך את הטעמים שאת אוהבת מעולה.

מה יקרה אם יביאו לך גביע עם שלושת הטעמים שאת ממש לא אוהבת או שאחד הטעמים יהיה ממש לא לטעמך! ועוד אומרים לך שאם שילמת את חייבת לאכול את מה שקיבלת. מה תעשי עם הגלידה? ברור שלא תאכלי! מי אוכל גלידה שהוא לא אוהב? מי היה מגיע לחנות שהוא לא יכול לבחור את הטעם של הגלידה? אף לא אחד!!!

אז מדוע בלידה כל מה שנותנים לנו אנחנו אוכלות? ואומרות מה שיהיה יהיה... אנחנו נתמודד.

בשיטת א.ד.ר.ת יש את מודל הגלידה – הלידה מותאמת לטעם שלך. המודל עוזר לך לעבור את הלידה באווירה מעצימה וחוויתית. מודל הגלידה בנוי מגביע ועליו שלושה כדורים.

1. כדור הגלידה הראשון מתייחס לחלק המנטלי – מהם חסמים מנטליים?- פחדים ואמנות מגבילות וכו'.

2. הכדור השני מתייחס לחלק הפיזיולוגי – בלידה יכולים להיות גם חסמים פיזיולוגיים לדוגמא מנח העובר, משקל העובר, ריבוי/מיעוט מים, שרירים תפוסים/רפויים וכד'

3. הכדור השלישי מתייחס לסביבה – הסביבה והאווירה בה היולדת נמצאת. האם היא תומכת? ביקורתית? והכי חשוב האם היא מותאמת לטעם שלה.

כמו הגלידה, גם בלידה יש לנו את האפשרות לבחור את הטעמים ולהחליט כיצד להתמודד ומה לעשות עם כל אחד מהחלקים: המנטלי, הפיזיולוגי והסביבה.

טיפ של דולה: לפני הלידה קיימי פגישה של כל המלווים שאת מתכננת לקחת איתך ללידה ושתפי אותם כיצד את רוצה לעבור את הלידה וכיצד הם יכולים לעזור לך בזה.

אדרת קליימן – דולה מהחיים – מפתחת שיטת א.ד.ר.ת.

דולה תומכת לידה טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד