י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ביקורת קורונה

השר נגד הח"כים: איפה הדוגמה האישית? צפו

"‏חברי כנסת מסתובבים כאן בלי מסיכות וקוראים לי נודניק כשאני מעיר להם", כך אמר הערב שר הבריאות יולי אדלשטיין במליאת הכנסת כביקורת על הח"כים והשרים שלא משמשים דוגמה לציבור • צפו בדבריו

השר נגד הח"כים: איפה הדוגמה האישית? צפו
במליאת הכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין נאם הערב (שני) במליאת הכנסת והעביר ביקורת על הח"כים שלדבריו מזלזלים במסוכנות נגיף הקורונה ולא מהווים דוגמה אישית כנבחרי ציבור.

לדברי אדלשטיין: "‏חברי כנסת מסתובבים כאן בלי מסיכות וקוראים לי נודניק כשאני מעיר להם, אבל מפעילים קשרים, רצים ריצת אמוק ועוקפים את התור כשהם חוששים שנדבקו בקורונה".

"איפה הדוגמה האישית?", שאל שר הבריאות החדש שהזהיר, "אם לא נקפיד על ההנחיות לא נצליח להחזיק את המשק פתוח לאורך זמן".

השר אמר את הדברים במסגרת תשובה להצעת אי אמון בממשלה שהגישה סיעת 'ימינה', אותה הציג יו"ר הסיעה ח"כ נפתלי בנט תחת הכותרת "הכישלון בהיערכות לגל נוסף של הקורונה".

בנט הזהיר בדבריו כי "גל צונאמי ענק הולך להכות בעסקי ישראל. זה דבר קשה יותר ממלחמות. עסקים לא ישרדו את הגל השני של הקורונה. הם לא ישרדו עוד חודש וחצי של סגירה מה הם אמורים לעשות? זה לא בסדר לסגור לבן אדם את הפרנסה".

הוא תהה במליאה: "למה לא מגייסים כסף? זה גרושים, 300 מיליון שקל. כל יממה אחת שבה הכלכלה סגורה שווה שני מיליארד שקל. עסק שנסגר לא ייפתח שוב. אנשים ייכנסו לחובות עד סוף ימיהם בגלל אדישות הממשלה".

יולי אדלשטיין קורונה מסכות חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד