י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
להגיע לחקר האמת

פרשת השחיתות הגדולה בצפון: הוארך מעצרם של החשודים

לאחר שהבוקר (ב') נחשפה פרשת השחיתות הגדולה, במהלכה נעצרו 3 ראשי רשויות מהצפון, החליט בית המשפט הערב להאריך את מעצרם של 16 החשודים • במשטרה אומרים כי מטרת המעצרים היא "להגיע לחקר האמת ולחזק את שלטון החוק בדרגי השלטון המקומי"  

פרשת השחיתות הגדולה בצפון: הוארך מעצרם של החשודים
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הערב (שני) את מעצרם של החשודים בפרשת השחיתות החמורה שנחשפה הבוקר, בה מעורבים מספר בכירים בכמה רשויות ברחבי הארץ.

מעצרם של 2 מהחשודים הוארך עד ליום חמישי ושל 12 חשודים אחרים עד ליום ראשון. בנוסף, בית המשפט האריך את מעצרם של 2 נוספים עד ליום שלישי הבא.

מעצרם של 2 חשודים הוארך עד ליום 23.06.20.

כפי שדווח הבוקר, בתום חקירה סמויה עצרה המשטרה 16 חשודים לחקירה באזהרה, ביניהם שלושה ראשי רשויות.

בנוסף, המשטרה עיכבה 10 נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.

בין העצורים שלושה נבחרי ציבור ועובדי ציבור מהמגזר הערבי בכמה רשויות מקומיות בצפון, יחד עם סגן ראש מועצה במרכז הארץ ובעלים של רשת חינוך גדולה.

על פי החשד, העצורים פעלו לכאורה לקדם מכרזים שבאחריות הרשויות המקומיות בהן הם עובדים, בתמורה ללקיחת טובות הנאה שוות כסף, לכאורה בניגוד לחוק ותוך פגיעה באינטרס הציבורי.

החקירה המורכבת ורחבת ההיקף הפכה הבוקר לגלויה לאחר שהמשטרה החלה לעצור את החשודים במעשים.

"מדובר בחקירת משטרה, שנוגעת למספר רשויות מקומיות באזור הצפון, מתוך מטרה לחשוף עבירות, להגיע לחקר האמת ולחזק את שלטון החוק בדרגי השלטון המקומי", נמסר מהמשטרה.

 

פרשת שחיתות ראשי רשויות הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד