י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מי גילה לגילת?

רעייתו של בנט: "בן גביר הוא סוכן שב"כ"

רעייתו של שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט טוענת בכתב הגנה מפני תביעת לשון הרע, כי איתמר בן גביר הוא לא פחות ולא יותר סוכן שב"כ שמופעל על מנת לדלות מידע על פעילי ימין קיצוני | בן גביר: "זה לא יעזור למשפחת בנט. גילת תיחקר ותצטרך לשלם" 

רעייתו של בנט: "בן גביר הוא סוכן שב"כ"
איתמר בן גביר/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

"איתמר בן גביר הינו סוכן שב"כ המופעל על מנת לדלות מידע על פעילי ימין קיצוני", כך טוענת גילת בנט - אשתו של ח"כ נפתלי בנט בכתב הגנה שהגישה. את הדברים דיווחה אילה חסון ב'חדשות 13'.

על פי הדיווח, בנט טענה את הדברים ממידע שהגיע אליה. בכתב ההגנה שלה נכתב: "למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני כלפי חוץ, הוא מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שב"כ ומטרתו לאסוף מידע על פעילי ימין קיצוניים", כתבה בנט בכתב ההגנה.

לדברי חסון, בנט משווה את בן גביר לסוכן השב"כ אבישי רביב שכונה 'שמפניה'. חסון מדגישה כי טרם ברור אם המידע אליו נחשפה בנט קשור לכהונתו של בעלה, נפתלי בנט, כשר הביטחון.

מאיתמר בן גביר נמסר בתגובה: "נפתלי בנט וגילת לחוצים מאוד שגילת תעלה לדוכן העדים במסגרת תביעת לשון הרע שהגשתי נגדה. נפתלי מבין שגילת תצטרך להיחקר בין היתר על סכסוכי השכנים, ההדלפות מלשכת נתניהו חוסר הנאמנות לימין ועוד כהנה וכהנה לכן תחת הסתתרות מאחורי כתב הגנה שבנט סבורה שמקנה לה חסינות להטיל רפש".

בן גביר הוסיף כי "הם משמיצים ומכפישים כאילו הציבור לא זוכר שאני נאבקתי בעינויים של אנשי שב"כ. זה לא יעזור למשפחת בנט. גילת תיחקר ותצטרך לשלם. אגב, רק לא מזמן בנט טען שאני נגד המדינה ונגד צה"ל אז אני פתאום סוכן שב"כ? ייתכן ואצטרך לשקול לבקש שבנט תיבדק אצל מומחה לסכיזופרניה".

מיכאל בן ארי, מאנשי 'עוצמה יהודית' הגיב וכתב: "במהלך הבחירות בנט עבר מישיבת הסדר אחת לשניה, ולכלך על עוצמה יהודית: 'הם נגד המדינה'. אמר לו ראש ישיבה אחד: ׳אני מכיר אותם, הם ציונים, ממש אינם נגד המדינה׳. בנט השיב: ׳אני יודע זה לצרכי הקמפיין ...׳ זה האיש!".

גילת בנט נפתלי בנט איתמר בן גביר תביעת לשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד