י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השמיים יפתחו באוגוסט?

נתניהו: נפתח את השמיים ב-1 באוגוסט לקפריסין ויוון

החלטתו של ראש הממשלה על פתיחת השמיים ליוון וקפריסין ב 1.8- במה זה תלוי? ומה יהיו מחירי הטיסות? 'צייד הטיסות' עושה לנו סדר, וגם: הטיסות הזולות באוגוסט

נתניהו: נפתח את השמיים ב-1 באוגוסט לקפריסין ויוון
קפריסין צילום: pixabay

ראש הממשלה הודיע אתמול שישראל תפתח את השמיים לתיירות עם יוון וקפריסין- וסימן תאריך יעד: 1.8.2020. ללא ספק, חודש אוגוסט הוא החודש החזק ביותר בשנה מבחינת התיירות. בשנה שעברה מעל 2.5 מליון ישראלים נסעו לחופשה בחו"ל בקיץ. כשראש הממשלה אמר את הדברים הללו, הדברים נתנו תקווה לכל חובבי הטיולים, לעוסקים בתיירות, לעובדי שדות התעופה ולעוד רבים. אבל האם באמת אפשר כבר עכשיו להזמין טיסה? 

התאריך הזה בטוח? שאלנו את 'צייד הטיסות' , בלוג התיירות החרדי, וכן התעניינו על מחירי הטיסות הצפויים בקיץ- אם וכאשר זה יתאפשר:
"האמירה של ראש הממשלה בהחלט נותנת תקווה למטיילים ולעוסקים בענף התיירות, אך חשוב לדעת שדבריו של נתניהו תלויים כמובן בלא מעט מדדים, ובניהם שיעור התחלואה בישראל ובמדינות היעד. אנו מאמינים שתמונה בהירה יותר תתברר במהלך חודש יוני. מה שבטוח שכמעט אף אחד מהישראלים לא יטוס לחופשה בחו"ל אם יידרש להיכנס לבידוד בחזרה ארצה".

לגבי מחירי הטיסות אמרו בצייד הטיסות: "מסתמן שהשמיים יפתחו בקרוב ליעדים הנקיים- אך נכון להיום נראה שיוון תיפתח ראשונה- ככל הנראה שבאוגוסט הקרוב תהיה תיירות חופשית בין ישראל ליוון ולא יידרש בידוד. חברות התעופה יודעות שיוון תהיה מועדפת על הישראלים ולכן רוב כרטיסי הטיסה ליוון באוגוסט יקרים מעט ברוב מנועי החיפוש השונים. בכל זאת הצלחנו "לצוד" טיסות מוזלות בחודש אוגוסט בתאריכים מסוימים, לאתונה ולסלוניקי ביוון, וגם לפאפוס ולרנקה בקפריסין.

לאתר צייד הטיסות לחץ כאן
לטיסות זולות ליוון לחץ כאן

לטיסות זולות לקפריסין לחץ כאן

להצטרפות ולקבלת עדכונים מצייד הטיסות לחץ כאן

"עוד בקשר למחירי הטיסות, זה מאוד תלוי באיזה תאריכים בתוך אוגוסט תבחרו לטוס- אם יתאפשר. אנחנו שולחים בקבוצות שלנו ובאתר עדכונים על ירידות מחיר ותאריכים מסויימים בהם הכרטיסים יכולים להיות זולים אפילו ב 50% משאר הימים בחודש. קח לדוגמא את אוגוסט הקרוב ליוון- בחיפוש פשוט זה יכול לנוע בין 200$ ל 400$!! אצלינו באתר ריכזנו את התאריכים הזולים ביותר לטיסות הלוך וחזור - החל מ 62$ לקפריסין והחל מ 97$ ליוון."

טיסות זולות לדוגמא מתוך אתר צייד הטיסות:

אתונה, 97$ 2.8-6.8 לחץ כאן

אתונה,98$ 12.8-16.8 לחץ כאן

אתונה,100$ 12.8-19.8 לחץ כאן

פאפוס,62$ 6.8-13.8 לחץ כאן

פאפוס,68$ 11.8-13.8 לחץ כאן

פאפוס, 62$ 11.8-19.8 לחץ כאן

לרנקה, 96$ 2.8-5.8 לחץ כאן

לרנקה, 96$ 6.8-9.8 לחץ כאן

כ
ל מה שנשאר זה לקוות לירידת התחלואה וחזרה לשגרת התעופה בקרוב

טיסות יוון קפריסין טיסות זולות חיפוש טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד