כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סוף עצוב

לאחר חיפושים: חייל צה"ל שנעדר אותר ללא רוח חיים

סוף עצוב לחייל הנעדר: הערב הותר לפרסום כי גופתו של חייל צה"ל שנעדר ביומיים האחרונים אותרה | המשטרה הצבאית פתחה בחקירת הנסיבות. משפחתו עודכנה באסון 

לאחר חיפושים: חייל צה"ל שנעדר אותר ללא רוח חיים
החייל עדיאל פישלר ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

לאחר יומיים של חיפושים, הערב (מוצ"ש) מתיר צה"ל לפרסם כי  לוחם צה"ל, סמל-ראשון עדיאל פישלר ז"ל, נמצא כשהוא ללא רוח חיים בשטח אימונים סמוך לבסיס שיזפון. החייל נעדר מאז יום חמישי וכוחות רבים של משטרה, צה"ל ומתנדבים ערכו אחריו חיפושים.

הערב, הלוחם נמצא על ידי לוחמי עוצבת "בני-אור" שפעלו לאיתורו ביומיים האחרונים. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע וההודעה המצערת נמסרה לבני משפחתו.

החייל ז"ל

כזכור, ביום שישי פרסמה משטרת ישראל הודעה ובה היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר חייל, העונה לשם עדיאל בנימין פישלר, בן 19, המשרת בבסיס "שיזפון" בדרום הארץ.

על פי הודעת המשטרה, החייל נראה לאחרונה ביום חמישי בשעות הערב יוצא מהבסיס, ומאז נעלמו עקבותיו. במשטרת ישראל, ביקשו מהציבור לפקוח עין ולדווח למוקד המשטרה לפנות למוקד המשטרה על כל מידע שעלול להביא למציאתו של החייל.

במהלך היומיים האחרונים, כוחות צה"ל ובהם מפקדי עוצבת "בני-אור" וחייליה, מאות לוחמים מיחידות השדה יחד עם כוחות המשטרה הצבאית, הענף לאיתור נעדרים באגף כוח האדם וחיל-האוויר פעלו בשיתוף משטרת ישראל לאיתור הלוחם, סמל-ראשון עדיאל פישלר ז"ל, שכאמור נעדר מאז יום חמישי בערב.

 

 

חייל צה''ל חייל נעדר החייל עדיאל פישלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד