י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות אלפי שקלים • תיעוד בלעדי

שוב: פריצת ענק לשתי חנויות בבני ברק בעיצומה של השבת • צפו

השודדים שהו במקום 8 שעות רצוף: במהלך ליל שבת התרחשה פריצה לשתי חנויות ברחוב כהנמן בבני ברק • מהמקום נגנבו למעלה מ-200,000 שקלים • תושבי בני ברק ל'בחדרי': מדובר בדפוס פעולה שחוזר על עצמו תוך ניצול העובדה שהתושבים מנועים מלצלצל למשטרה בשבת

שוב: פריצת ענק לשתי חנויות בבני ברק בעיצומה של השבת • צפו
הגנבים בפעולה צילום: פדר מערכות

במהלך ליל שבת התרחשה פריצה לשתי חנויות ברחוב כהנמן בבני ברק. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר בחנות 'שוק השומר' ובחנות 'נקי 10' ברחוב כהנמן - הנמצאות בסמוך לכניסה לעיר.

על פי גורמים שמעורים בפרטים, מהמקום נגנבו למעלה מ-200,000 שקלים. מדובר בפדיון של סוף השבוע שבו מגיעים אלפי לקוחות על מנת לעשות את הקניות לקראת שבת.

הפורצים, שהיו רעולי פנים, דבר שמקשה על חקירת המשטרה, נכנסו בחשאי מהשער האחורי של של 'שוק השומר', ושהו בחנות שעות ארוכות עד שלקראת שעות הבוקר המוקדמות הצליחו לפרוץ את את הכספת ולהימלט עם הכסף הרב.

חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה שהגיעו הבוקר (ראשון) לחנויות שנפרצו, פועלים במקום על מנת להתחקות אחר החשודים.

הכספת שנפרצה. צילום: 'בחדרי חרדים'

בעלי עסקים בבני ברק אומרים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי מדובר בדפוס פעולה שחוזר על עצמו מעת לעת, כאשר פורצים אלמונים מגיעים לבצע את זממם במהלך השבת, בידיעה שהתושבים שומרי השבת יימנעו מלהזעיק את המשטרה.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בערב חג השבועות הגיעו שני פורצים שנראה כי היו מוכנים היטב לגניבת ענק, בחשאי למחסן שבבעלות חנות כלי הכסף 'וינברג' ברחוב רבי עקיבא בבני בברק. מהמקום נגנבו חנוכיות, קנדלברות, פמוטים וגביעים בשווי שמוערך במאות אלפי שקלים.

הקופות שנפרצו. צילום: 'בחדרי חרדים'

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד בלעדי מרגעי הפריצה, בו נראים הפורצים מגיעים לחניון הבניין בו נמצאת החנות עם מקלות בידיהם ושוברים את מצלמות האבטחה, בניסיון להעלים ראיות.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד