ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא זוכר דבר כזה בכל שנותיי"

ההדלפות מקבינט הקורונה: נתניהו דורש לחקור

"לא זוכר דבר כזה בכל שנותיי": ראש הממשלה נתניהו התייחס הבוקר להדלפות מקבינט הקורונה בהם נשמע ראש השב"כ מביע התנגדות להפעלת האיכונים • "מבקש מהיועמ"ש לאפשר חקירה יסודית בנוגע להדלפת ההקלטות"

ההדלפות מקבינט הקורונה: נתניהו דורש לחקור
בנימין נתניהו צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש היום (שני) לחקור את הדלפת ההקלטות מקבינט הקורונה בדיון בו השמיע ראש השב"כ התנגדות להפעלת איכונים כדי לאתר חולי קורונה.

נתניהו בפתח קבינט הקורונה, "אני מבקש קודם כל לפתוח באירוע החמור של הקלטת קבינט הקורונה ששודרה בתקשורת. אני לא זוכר בכל שנותיי כראש הממשלה שנעשה דבר כזה. לא מתוך ישיבת ממשלה ולא מתוך כזה קבינט קורונה, דיון עם ראש השב״כ, זה דבר חמור ביותר".

ראש הממשלה הוסיף, "זה דבר שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום. אני מבקש מכל הגורמים לרבות היועץ המשפטי לממשלה לאפשר חקירה יסודית. אסור לנו שהדבר הזה ישתרש, אסור לנו שהדבר הזה ישנה".

בדיון מתוך קבינט הקורונה נשמע ארגמן אומר: "מה שאני מבקש ששב"כ לא נכנס כרגע לחקיקה ראשית. מה שצריך ברמת ההכשרה למקצוע ששב"כ יהיה מוכן לתת פתרון במידה ותהיה התפרצות ואין מענה, ולעבוד חזק אבל חזק למען הפרויקטור שיודע לנהל את זה, בשביל שיהיה פתרון אזרחי למדינת ישראל לשנים הקרובות".

"תת אלוף מנהל את העניין הזה וזה בדיוק הפתרון - ולא שהשב"כ יעשה את זה", המשיך ארגמן. "זה אומר שצריך להיות מספיק שיודעים לעשות את זה - יודעים לבוא בדברים עם אותם חולים ולסגור מעגל מקצה לקצה תוך פרק זמן קצר. כשמדובר ב-200, 300, 400 חולים ניתן לעשות את זה, כשמדובר באלפים אי אפשר לעשות את זה כנראה בשיטה הזאת וצריך ללכת לטכנולוגי".

בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד