כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בדרכו של אביב

העיתונאי שהתרגש מהבני-ברקים: "המסכה שמכסה את הזקן הותירה בי רושם עז"

אטילה שומפלבי, מגיש ראשי ב-Ynet, הגיע בשישי האחרון לביקור בעיר בני ברק ובתום הביקור 'צייץ' על החוויות והמסקנות מהביקור בעיר • "אני מוכרח לומר לכם: "המראה של המסיכה לבן-תכלת שמכסה את הזקן הותירה בי רושם עז" 

העיתונאי שהתרגש מהבני-ברקים: "המסכה שמכסה את הזקן הותירה בי רושם עז"
אטילה שומפלבי בעיר ב"ב צילום: באדיבות המצלם

אטילה שומפלבי, מגיש ראשי ב-Ynet, צייץ בחשבון הטוויטר שלו ביום שישי האחרון על ביקורו בעיר בני ברק. אטילה כתב: "באתי הבוקר בשערי בני ברק בעניין כלשהו ומוכרח לומר לכם: ואו. ממש ואו. רוב מוחלט של ההולכים ברחוב עם מסיכות על הפנים. איפה בני ברק ואיפה תל אביב. הקפדה יתרה על הכללים, אבל ממש. כבוד גדול לציבור הנכבד בבני ברק. התחיל לא משהו, אבל כיום - ואו."

לדברי אטילה, לאחר הציוץ הוא הופתע כשקיבל מאות הודעות מתושבי העיר שהודו לו על הפרגון בתקופה הקשה שחוותה בני ברק בזמן משבר הקורונה. אטילה הודה לתושבים הרבים וכתב: "‏תודה רבה לאנשים המקסימים מבני ברק שהתקשרו ושלחו הודעות בימים האחרונים. אתם מקסימים."

שאלנו את אטילה האם הוא הופתע לראות את רוב העיר עם מסיכה. "לא יודע אם הופתעתי -שמחתי. הבטתי מסביב, ראיתי נשים, גברים וטף, מבוגרים וצעירים כאחד, מתהלכים ברחובה של עיר עם מסיכות על הפנים. וזה לא היה רק בנקודה אחת מסויימת בבני ברק. זה היה בכל העיר, כמעט בכל מקום - כולל ברחוב עצמו. אז נכון, אין אף פעם מאה אחוז, אבל המראה הזה של המסיכה הלבנה תכלת שמכסה כמעט את כל הפרצוף, וגם את הזקן של הגברים - זה בהחלט הותיר בי רושם עז. בעיקר שמחתי לראות שיש אוכלוסיה שבתחילת המגיפה חטפה ביקורת מאוד חריפה, הפנימה את המשמעות ומקפידה למלא אחר ההוראות."

אטילה שומפלבי בעיר \\ צילום: באדיבות המצלם

אטילה סיפר כי קיבל המון המון הודעות, תגובות, וטלפונים. "כן, הופתעתי ואפילו התרגשתי. אחרי 25 שנים בתקשורת, אפילו אמא כבר לא מגיבה על הדברים שאני כותב. אבל זה היה בום. הציוץ המקורי קיבל אלפי לייקים ואינספור שיתופים. זה ריגש, חד וחלק. מצד שני, זה גם מפתיע אותי בכל פעם מחדש לראות עד כמה ה"תעלה" שמפרידה בין הקבוצות בחברה הישראלית עמוקה."

לא יכולנו לדלג על החלות של ויז'ניץ, עליהן אומר אטילה: "אחרי שאתה אוכל חלה של ויז'ניץ' שהרגע יצאה מהתנור - אתה לא מסוגל לאכול שום חלה אחרת. זה מטורף כמה שזה טעים. זה ממכר. וזה גם משמין, אבל בוא - חיים רק פעם אחת. אולי יש השגחה עליונה על החלות האלה, לך תדע. גם הסלטים של שף היו מעולים. כל הבית התענג עליהם, כולל הקטנים שפירקו את הכבד הקצוץ."

קורונה אטילה שומפלבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד