י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הרבה נציגים מעט משרות

חלוקת התפקידים מתעכבת; ביהדות התורה פתחו בקרב על השלל

חלוקת התפקידים בתוך סיעת 'יהדות התורה' תקועה, הקרבות בין דגל לאגודה ובתוך הסיעות, בין הנציגים רק מסלימים • היום התכנסו חמשת נציגי 'דגל התורה' בלשכת ח"כ גפני לדון בנושא החלוקה • סוכם כי ליצמן ייפגש עם נציג מ'דגל'. אייכלר שרצה לצרף עוד נציג מ'אגודה' - סורב

חלוקת התפקידים מתעכבת; ביהדות התורה פתחו בקרב על השלל
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

הקרבות בסיעת יהדות התורה נמשכים מזה כחודש, כאשר חלוקת התפקידים הפנימית בתוך הסיעה, תקועה. כאשר החזיתות בין דגל לאגודה, ובתוך הסיעות עצמן בין הנציגים השונים מתרחבות ומתעצמות.

באופן נדיר התכנסו היום חמישה מנציגי דגל התורה לישיבת סיעה נפרדת בלשכת יו״ר ועדת הכספים גפני בה עלה נושא החלוקה, כאשר על הפרק ב'דגל התורה' ממתינים לחלק את הרכבי חברי הוועדות מזה כחודש.

העיכוב הגיע ברקע המחלוקת בין חה״כ יעקב טסלר לישראל אייכלר על הוועדה לפניות ציבור, כאשר חלוקת הועדות נגזרת מהתפקידים, וכן מחברי הכנסת החדשים שנכנסו, יצחק פינדרוס, אליהו ברוכי ואליהו חסיד.

למעשה, טרם חולקו שלושה תפקידים בסיעה: סגן יושב ראש הכנסת, נציג בוועדה לפניות ציבור ותפקיד יו״ר הסיעה, שנמצא בידי סיעת דגל התורה בקדנציה הזו, כשברקע דיונים על תפקיד של ועדה שתקום עבור חבר הכנסת ישראל אייכלר.

יצויין עוד כי בישיבת הסיעה סוכם כי השר ליצמן ייפגש בנושא עם נציג מדגל התורה, חבר הכנסת אייכלר ביקש לצרף לפגישה עוד נציג מטעם סיעת 'אגודת ישראל', אך ליצמן שלל ההצעה וביקש לקיים את הפגישה לבדו עם נציג דגל התורה.

יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד