ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הקורונה בתקשורת

עובדת בערוץ נדבקה בנגיף: מי יכנס לבידוד

נגיף הקורונה לא פוסח על עולם התקשורת. עובדת בבניין רשת 13 בתל אביב, אובחנה כנשאית הנגיף ומייל נשלח לעובדי החברה, בו נכתב כי מי ששהה במשך רבע שעה קרוב אליה או בא איתה במגע פיזי חייב בידוד

עובדת בערוץ נדבקה בנגיף: מי יכנס לבידוד
אילוסטרציה צילום: unsplash

הקורונה בתקשורת: עובדת בבניין 'רשת13' הממוקם בשכונת רמת החייל בתל אביב, התגלתה חיובית בבדיקת הקורונה - מייל שיצא לעובדי החברה מבקש מכל מי שבא איתה במגע להיכנס לבידוד. כך דיווח כתבת התרבות רן בוקר ב-ynet.

במייל הוסיפו כי לא רק מי שבא איתה במגע, גם מי ששהה רבע שעה ברציפות במרחק של פחות משני מטר ייכנס לבידוד, וייעשה בדיקת קורונה מיידית.

לפני שבועיים דווח כי ביום הראשון לעבודתו, יועץ לשוני שעבד במשרדי התאגיד 'כאן' בירושלים, נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

עקב כך באגף משאבי האנוש של 'התאגיד' כתבו לעובדים כי "העובד שהה בדסק החדשות בירושלים בקומה 2, ביום שלישי האחרון 2.6.2020, בין השעות 14:20 ו-21:10".

עוד הוסיפו, "אנחנו מבקשים מכל מי ששהה במרחק של פחות מ-2 מטרים ממנו למשך 15 דקות או יותר, או שהיה עימו במגע פיזי (כולל העברת חפץ מיד ליד), להיכנס מיידית לבידוד, עד ל-14 יום".

על פי עדכון משרד הבריאות הערב, 230 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה האחרונה, מה שמעלה את מניין החולים המאומתים ל-21,008. מספר החולים הפעילים עומד על 4,940, בהם 29 מונשמים ו-45 חולים קשה. מספר המתים עלה באחד ל-307 בני אדם, ועד כה החלימו 15,761 ושוחררו לביתם.

קורונה ערוץ 13 בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד