י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קרב בלימה

הסגר בטבריה נכנס לתוקף: הערכות מצב ומחסומים ברחבי העיר

קרב בלימה: במחוז הצפוני של המשטרה מגבירים הבוקר את המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בצל הגבלות התנועה שהוטלו על שכונות בעיר טבריה החל מהבוקר • אין כניסה ויציאה של אוטובוסים בין עירוניים • וגם: אלו ההגבלות החדשות שהוטלו על העיר הצפונית

הסגר בטבריה נכנס לתוקף: הערכות מצב ומחסומים ברחבי העיר
ההיערכות במשרד הצפוני צילום: דוברות המשטרה

החל מהבוקר (רביעי) בשעה 8:00 השכונות הבאות בעיר טבריה הוכרזו כאזורים מוגבלים: רמת טבריה ב', רמת טבריה ג', שכונת 200, שכונת טבריה עילית ושכונת בן גוריון. תנועת הנכנסים והיוצאים מהשכונות תוגבל על מנת למנוע התפשטות הנגיף.

בתוך השכונות, אסורה התקהלות של מעל 50 איש ויש לפעול בהתאם להנחיות לריחוק חברתי של משרד הבריאות ובכלל זה עטיית מסכה בשטחים ציבוריים.

בשל ההתפתחות והעלייה בתחלואה, במחוז הצפוני של המשטרה מגבירים הבוקר את המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף קורונה, בצל הגבלות התנועה שהוטלו על שכונות בעיר טבריה.

צילום: דוברות המשטרה

על מנת לאכוף את הגבלות התנועה יוקמו 7 מחסומים בדרכי הגישה לשכונות, המחסומים יאוישו בשוטרי משטרת ישראל, שימנעו תנועה לא הכרחית.

בנוסף, יפעלו שוטרי משטרת ישראל בכוחות מתגוברים בתוך תחומי השכונות על מנת לסייע לתושבים ולאכוף את ההנחיות במטרה להבטיח את בריאות התושבים ולמנוע את התפשטות הנגיף.

במשטרה מציינים כי על פי התקנות לשעת חירום שנקבעו על ידי הממשלה, רשאים לצאת מהשכונות למטרות הבאות: יציאת עובדים למקום עבודתם, יציאת תלמידים למבחני בגרות, קבלת טיפול רפואי, הליך משפטי שמחייב נוכחות מחוץ לאזור המוגבל, הלוויה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד, מי שאינו תושב קבע בשכונות יוכל לצאת (אך לא להיכנס חזרה). ניתן לצאת למטרות אחרות לאחר קבלת אישור מרח"ל (רשות חרום לאומית) בטלפון 104.

צילום: דוברות המשטרה

רשאים להיכנס לשכונות למטרות הבאות: תושבי השכונות המתגוררים בהן בדרך קבע ובכלל זה עובדים החוזרים ממקום עבודתם ותלמידים החוזרים ממבחני בגרות, כניסה לצורך אספקת מוצרים ושירותים חיוניים לרבות שירותי חשמל, מים, תקשורת ופסולת, העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד, בעלי תפקידים לצורך ביצוע עבודתם של כוחות ההצלה (כב"ה, מד"א, משטרת ישראל, צה"ל), צוותים רפואים ועובדי רפואה, עובדים סוציאלים, עובדי רווחה, עיתונאים נושאי תעודת לשכת העיתונות או איגוד העיתונאים. ניתן להיכנס למטרות אחרות לאחר קבלת אישור מרח"ל (רשות חירום לאומית) בטלפון 104.

במשטרה קוראים להישמע לשוטרים ולהקפיד על קיום ההנחיות לריחוק חברתי, להימנע ממגע ולשמור מרחק זה מזה, יש להימנע מכל התקהלות ולהקפיד על עטיית מסכות במרחב הציבורי.

לשוטרי משטרת ישראל, מציינים במשטרה, הוקנו סמכויות מיוחדות לאכיפה בניהן: דרישת אזרח להזדהות ומסירת מסמכים, מתן קנסות, עיכוב אזרחים וכלי רכב, והפעלת כח סביר.

טבריה משטרת ישראל קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד