י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המחבל סוטה ומתנגש

פיגוע הדריסה סמוך לירושלים: תיעוד חדש מהרגעים הדרמטיים • צפו

תיעוד שמתפרסם לפני זמן קצר, מציג את רגעי הפיגוע שהתרחש אמש במחסום הקיוסק סמוך לירושלים. השוטרת שנפצעה קל בפיגוע שוחררה היום מבית החולים • צפו

פיגוע הדריסה סמוך לירושלים: תיעוד חדש מהרגעים הדרמטיים  • צפו
רגע הדריסה צילום: צילום מסך

המשטרה מפרסמת היום (רביעי) תיעוד חדש ודרמטי מפיגוע הדריסה במחסום הקיוסק שסמוך לירושלים  שהתרחש אמש. בתיעוד נראית תגובתם של לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, שנטרלו את המחבל.

כזכור, אמש בשעה 16:00 לערך, התרחש פיגוע הדריסה שהסתיים בנטרול המחבל. בתיעוד הפיגוע נראה המחבל כשהוא נוהג ברכבו ומגיע אל עבר המחסום, תחילה האט והמתין לשעת כושר, סטה מאמצע הנתיב לצד בכדי לאפשר זווית פגיעה בלוחמת ואז הגביר את נסיעתו, הסיט את רכבו ב- 90 מעלות ושעט בפראות לעבר הלוחמים וכתוצאה מכך פגע בזדון בלוחמת שנפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים.

הלוחמת שנפצעה באורח קל פונתה אתמול לבית החולים הר הצופים לקבלת טיפול רפואי והבוקר היא שוחררה מבית החולים לביתה.

ממשטרת ישראל נמסר "לוחמי משמר הגבול המוצבים בגזרות המורכבות ביותר נמצאים בחזית המאבק בטרור. לוחמי מג"ב ימשיכו בפעילותם לסכל טרור ולהגן על ביטחון אזרחי ישראל".  

בתוך כך, סרטון שצילם המחבל שחוסל, אחמד עריקאת, ביום ניסיון הפיגוע,מתפרסם היום באתר ynet. בסרטון הוא נשמע אומר: "מעולם לא בגדתי בלאום, אחיכם לא מרגל", ככל הנראה לאחר שנחשד בשיתוף פעולה עם ישראל.

 

 

פיגוע פיגוע דריסה מחסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד