י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במצב ריקבון • סוף עצוב

בני ברק: השומר המיתולוגי נפטר; חשש שחלה בקורונה

מקרה עצוב: מתנדבי זק"א נדהמו לגלות את השומר המיתולוגי של חניון עיריית בני ברק כשהוא מוטל על הרצפה ללא רוח חיים • קמב"צ זק"א: "כשפרצנו לדירה מצאנו אותו מוטל על הרצפה כשהוא ללא רוח חיים ויש לו חלק מתסמיני קורונה"

בני ברק: השומר המיתולוגי נפטר; חשש שחלה בקורונה
אנשי זק"א מפנים את הנפטר צילום: זק"א תל אביב

מתנדבי זק"א תל אביב הוזעקו במהלך הלילה (חמישי) לביתו של גנדי קלינרמן ברמת גן, מי שמוכר לתושבי העיר בני ברק כשומר המיתולוגי של חניון העירייה השוכן ברחוב ירושלים, בעקבות דיווח שהתקבל על ריח חריף שמגיע מהדירה בה הוא מתגורר. המתנדבים שהגיעו למקום הזדעזעו לגלות את גופתו במצב ריקבון, לאחר שככל הנראה נפטר מספר ימים קודם לכן.

עובדי העירייה מספרים, כי גנדי לא הגיע לעבודה מזה מספר ימים, ולפני כן התלונן כי הוא לא חש בטוב, ואף חש בתסמינים המזוהים עם נגיף הקורונה. במהלך הלילה החלו להריח שכניו לבניין ריח חריף והזעיקו את כוחות זק"א והמשטרה. במקביל עמיתיו לעבודה שהחלו לחשוש לשלומו פנו גם הם לגורמי ההצלה.

צילום: זק"א תל אביב

המתנדבים שהוזעקו לזירה, התמגנו בביגוד מיוחד וטיפלו במנוח ודאגו לכבוד המת. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.

יחיאל גולדמן, קמב"צ זק"א תל אביב, סיפר: "חברו של המנוח הזעיק לדירה את כוחות הכיבוי וההצלה לאחר שזה לא ענה לו לטלפון זמן רב, כשפרצנו לדירה מצאנו אותו מוטל על הרצפה כשהוא ללא רוח חיים. בימים האחרונים המנוח סיפר לחברו כי אינו חש בטוב ויש לו חלק מתסמיני קורונה".

בני ברק גופה במצב ריקבון זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד