י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כתב אישום

בן 57 איים על נתניהו ומשפחתו: "תתכוננו לכוון את התנועה להלוויה"

בן 57 מאשקלון חשוד כי איים על ראש הממשלה ומשפחתו. הנאשם הנאשם הצמיד תמונת פרופיל לחשבון שיצר - ציור של ראש הממשלה עם חבל תליה לצווארו

בן 57 איים על נתניהו ומשפחתו: "תתכוננו לכוון את התנועה להלוויה"
יאיר ובנימין נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90

תושב אשקלון בן 57 מואשם כי איים על ראש הממשלה נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר. על פי כתב האישום שהוגש היום (חמישי)  לבית המשפט השלום באשקלון נגד צבי סבג תושב אשקלון, על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, יצר הנאשם חשבון משתמש ברשת החברתית פייסבוק בשם "צביקה סבג". הנאשם הצמיד תמונת פרופיל לחשבון שיצר - ציור של ראש הממשלה עם חבל תליה לצווארו.

עוד עולה מכתב האישום, כי בתאריך- 4.11.2019 תחת הקטגוריה "אודות" בעמוד הפרופיל בחשבון, כתב סבג: "שונא שנאת מוות את בנימין שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה". בהמשך אותו יום, בשעה שאינה ידועה במדויק, פרסם הנאשם בחשבון הפייסבוק את המלל הבא: "משטרת ישראל. תתכוננו לכוון את התנועה להלוויות של בנימין שרה ויאיר נתניהו. תודה." 

כמו כן, פרסם סבג את המלל הבא בחשבון הפייסבוק: "וואלה החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו. אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית חולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותך והסתלקותך מהעולם הזה. אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון. על חטא ההיבריס משלמים ביוקר. לכל דבר יש התחלה, "וסוף", סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור ... כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם."

כזכור, לאחרונה הגיש ראש הממשלה מספר תלונות במשטרה על איומים מצד אנשים ברשת, נגדו ונגד בני משפחתו.

בעקבות אחד האיומים, התייחס לנושא נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר: "לפני מספר ימים הגשתי תלונה למשטרה על שורה של איומים לרצוח אותי ואת בני משפחתי. היום, לצערי, נאלצתי להגיש תלונה נוספת נגד אדם שפל שפירט כיצד הוא מתכוון לרצוח אותי ואת משפחתי".

נתניהו התלונן כי התקשורת לא מגנה את ההסתה והאיומים נגדו,"מתי התקשורת והשמאל, שלא מפסיקים לרגע לנסות להפיל ראש ממשלה מהימין, יגנו סוף סוף את ההסתה הפרועה והבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי?", כתב.

ראש הממשלה צירף צילום מתוך הרשת החברתית, בו נראים איומים מפורשים נגדו ונגד בני משפחתו. "אני מציעה לעלות למעון ברחוב בלפור, על לפידים וקלשונים, ולתפוס את ביוב החזיר ואת שני הגורים, להוביל אותם במצעד קלון לכיכר ציון ולכבד את הרביעייה בעריפת ראש עסיסית שאחריה גופותיהם יתלו מהמרפסת".

כזכור, לפני כחודש וחצי עיכבה המשטרה לחקירה שלושה חשודים, בהם פעיל השמאל חיים שדמי, בחשד לאיומים והסתה נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו. השלושה נעצרו לאחר שראש הממשלה בעצמו הגיש תלונה למשטרה בעקבות האיומים על בנו, זאת בעקבות תיעוד שפורסם, בו נראה שדמי קורא במהלך הפגנה להשליך בקבוק תבערה לעבר בית ראש הממשלה, יחד עם קריאות נגד יאיר נתניהו.


 



איומים ראש הממשלה בית משפט אשקלון בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד