י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מול חופי אילת • צפו

הסירה התהפכה בלב ים; אישה מצאה את מותה

שוטרי השיטור הימי בעיר משו מהמים את הנוסעים • אישה כבת 59 פונתה לביה"ח במצב קריטי, שם נקבע מותה • 4 נוסעים נוספים נפגעו באורח קל

הסירה התהפכה בלב ים; אישה מצאה את מותה
זירת האירוע באילת צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

כוחות ההצלה, יחד עם שוטרי השיטור הימי הוזעקו היום (שישי) לחוף קיסוסקי באילת, לאחר שסירה ועליה מספר אנשים התהפכה בלב ים. הפצועים, זוג ושני נכדיו שהיו איתם על הסירה, חולצו ע"י השיטור הימי. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה באישה כבת 59, בנוסף לארבעה נפגעים במצב קל שלקו בחרדה ופונו לבית החולים יוספטל בעיר. בבית החולים נקבע מותה של האישה.

פראמדיק מד"א, גבי בריבו, סיפר: "כשהגענו לחוף חברנו עם הסירה של השיטור הימי על המזח. הם חילצו אלינו 5 נפגעים, אישה בשנות ה 50 שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ו-4 במצב קל בהכרה כשהם סובלים מחרדה. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותה תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי"ח כשמצבה קריטי. ארבעת הנפגעים הנוספים נבדקו בשטח ופונו גם כן לבית החולים כשמצבם יציב".

יהודה בן יתח ורוברטו ארליך חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בגברת ללא הכרה שהובאה ע"י השיטור הימי לאחר שסירתם התהפכה. ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לחדר הטראומה בבית החולים יוספטל במצב אנוש. צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה סייעו במקום לבני המשפחה ששהו אף הם בסירה שהתהפכה".

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות דיווח על סירה שהתהפכה בים סמוך לדולפין ריף, הוזנקו צוותי השיטור הימי למקום וחילצו 7 בני-אדם, אחת מהן במצב קשה שנזקקה לטיפול רפואי המשטרה בודקת את נסיבות האירוע".

בבית החולים יוספטל באילת עדכנו, כי "התקבלה הודעה על 4 בני משפחה - סבא סבתא ושני נכדים שיגיעו למיון יוספטל , לאחר התהפכות סירה ששכרו במסגרת נופש באילת. הסבתא במצב קשה מאוד לאחר החייאה בשטח על ידי מד"א. הסבא במצוקה נשימתית והנכדים במצב קל. כולם מקבלים ברגעים אלה טיפול על ידי הצוותים הרפואיים והשירות הסוציאלי". כאמור, בהמשך נקבע מותה של האשה בבית החולים.

סירה אסון טביעה אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד